„DocLogix“ integracija su informacine sistema „E. sąskaita“

Kaip žinote, nuo 2017 metų liepos 1 dienos yra priimta nauja Viešųjų pirkimų įstatymo redakcija. Joje numatyta, kad viešuosiuose pirkimuose dalyvaujantys tiekėjai privalės sąskaitas perkančiosioms organizacijoms pateikti per Registrų centro tvarkomą informacinę sistemą „E. sąskaita“.

„DocLogix“ savo klientams gali pasiūlyti jūsų įstaigos laiką ir resursus taupančią dokumentų ir procesų valdymo sistemos integraciją su sistema „E. sąskaita“. Pagrindinė funkcija, kurią gausite – periodinis Jūsų įstaigai siunčiamų sąskaitų gavimas iš sistemos „E. sąskaita“.

 

 

Kai tiekėjai į sistemą „E. sąskaita“ įkels sąskaitą, ji automatiškai atsidurs jūsų įstaigos naudojamoje „DocLogix“ sistemoje ir darbuotojai gaus automatinius pranešimus į elektroninį paštą. Taip visi dokumentai bus vienoje sistemoje ir jūs galėsite be papildomų rūpesčių juos įtraukti į savo įstaigos vidinius procesus.

Įsidiegę integracijos sprendimą, galėsite automatiškai į „DocLogix“ sistemą gautas e-sąskaitas apdoroti Jūsų įstaigoje nustatytu procesu. Kadangi dokumentų valdymo procesai kiekvienoje įstaigoje skiriasi, gautų per integraciją e-sąskaitų apdorojimo ir atvaizdavimo sprendimas į integracijos su e-sąskaita sprendimą neįeina. Žemiau pateikiame pavyzdį, kaip būtų galima apdoroti / atvaizduoti e-sąskaitas Jūsų įstaigoje.

 

 

Turite klausimų? Susisiekite su savo įmonės „DocLogix“ konsultantu arba rašykite sales@doclogix.lt

 

Komentarai
Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau Jūs sutinkate su DocLogix privatumo politika.