„DocLogix“ integracija su informacine sistema „E. sąskaita“

Nuo 2017 metų liepos 1 dienos yra priimtuose Viešųjų pirkimų įstatymo pakeitimuose numatyta, kad viešuosiuose pirkimuose dalyvaujantys tiekėjai privalės sąskaitas perkančiosioms organizacijoms pateikti per Registrų centro tvarkomą informacinę sistemą „E. sąskaita“.

 

„DocLogix“ savo klientams gali pasiūlyti jūsų organizacijos laiką ir resursus taupančią dokumentų ir procesų valdymo sistemos integraciją su sistema „E. sąskaita“. Pagrindinė funkcija, kurią gausite – periodinis Jūsų įstaigai siunčiamų sąskaitų gavimas iš sistemos „E. sąskaita“.

 

 

Kai tiekėjai į sistemą „E. sąskaita“ įkels sąskaitą, ji automatiškai atsidurs jūsų naudojamoje „DocLogix“ sistemoje ir darbuotojai gaus automatinius pranešimus į elektroninį paštą. Taip visi dokumentai bus vienoje sistemoje ir jūs galėsite be papildomų rūpesčių juos įtraukti į savo organizacijos vidinius procesus.

 

Įsidiegę integracijos sprendimą, galėsite automatiškai į „DocLogix“ sistemą gautas e-sąskaitas apdoroti Jūsų įstaigoje nustatytu procesu. Kadangi dokumentų valdymo procesai kiekvienoje organizacijoje skiriasi, gautų per integraciją e-sąskaitų apdorojimo ir atvaizdavimo sprendimas į integracijos su e-sąskaita sprendimą neįeina. Žemiau pateikiame pavyzdį, kaip būtų galima apdoroti / atvaizduoti e-sąskaitas Jūsų organizacijoje.

 

 

Dėl platesnės informacijos apie integraciją kreipkitės į savo DocLogix pardavimų vadovą arba bendruoju el.paštu sales@doclogix.lt

Komentarai
Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Supratau” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „DocLogix” Privatumo politikoje.