„DocLogix“ sprendimas efektyviam posėdžių valdymui

Pastebėjome tendenciją, kad mūsų klientai tampa brandesni ir jiems nebeužtenka vien pagrindinių dokumentų valdymo funkcijų. Dokumento registravimas, užduočių  skyrimas, ataskaitos ir pan., tapo lyg ir higienine norma. Pastaruoju metu, klientų darbuotojai patys inicijuoja platesnį „DocLogix“ pritaikymą, kontroliuoja sutarčių terminus, vykdo pirkimų bei posėdžių valdymą. Šį kartą ir norėtume plačiau pristatyti pastarąjį „DocLogix“ sprendimą.

Faktas, kad neefektyvūs susirinkimai kainuoja pinigus. O jeigu jų kiekis organizacijoje didesnis, proporcingai didėja ir kaštai. Šie kaštai lengvai gali būti sumažinti. Tuo įsitikino jau ne vienas „DocLogix“ klientas, pasirinkęs posėdžių valdymo sprendimą, kurio dėka posėdžių / susirinkimų organizavimas ir patys posėdžiai tampa ženklai efektyvesni. Tai specialus, adaptuotas modulis skirtas posėdžių organizavimo, vedimo ir priimtų sprendimų įgyvendinimo problematikai spręsti.

Žemiau pateikiamos galimybės, kurios atsiveria „DocLogix“ vartotojams naudojantiems posėdžių valdymo sprendimą:

  • „DocLogix“ vartotojai gali tiesiog sistemoje suformuoti klausimą ir atsakingas asmuo juos įtrauks į artimiausio ar susijusio posėdžio darbotvarkę.
  • Susijusi informacija susiejama su svarstomu klausimu, t.y. kiekvienas darbotvarkės klausimas turi lydinčią informaciją (dokumentų, video, nuotraukų ar tiesiog įrašų pavidalu).
  • Būsimo posėdžio dalyviai dar prieš posėdį / susirinkimą gauna kvietimus susipažinti su darbotvarke ir susijusia informacija. Taip galime greičiau priimti sprendimus, dažnai pakanka ir vieno susitikimo.
  • Suinteresuoti organizacijos asmenys gauna informaciją apie priimtus sprendimus dar posėdžio dalyviams neišėjus iš posėdžių salės. Todėl iškart atlieka atitinkamus veiksmus vadovaudamiesi naujausia informacija.
  • Sistema iš posėdžio darbotvarkės automatiškai formuoja  posėdžio protokolą. Sutaupoma laiko,  kuris skiriamas kitiems, svarbesniems darbams.
  • Kartu su posėdžio protokolu formuojamos ir priimtus sprendimus įgyvendinančios užduotys bei atitinkamai pateikiamos posėdžių dalyviams vykdymui ar tolimesniam delegavimui.
  • Naujai sukurtos užduotys siejamos su atitinkamu posėdžiu, su tikslu sekti priimtų sprendimų įgyvendinimo progresą. Sekančio susitikimo metu ar bet kada ateityje užtruksite vos kelias minutes priimtų sprendimų progresui  nustatyti.

Dėl posėdžių valdymo sprendimo galimybių demonstracijos ir kainų kreipkitės: sales@doclogix.lt

Komentarai
Susisiekite su mumis

Norėtumėte sužinoti kaip „DocLogix“ gali padėti Jūsų organizacijai? Susisiekite su mumis, užpildydami žemiau esančią formą.

Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Supratau” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „DocLogix” Privatumo politikoje.