Klaipėdos nafta, AB

KN (AB „Klaipėdos nafta“) yra viena didžiausių Baltijos šalyse energijos išteklių logistikos bendrovių, valdanti naftos bei suskystintųjų gamtinių dujų terminalus Lietuvoje ir užsienyje. Nuo 2015 m. KN susitelkė į tarptautinę verslo plėtrą ir aktyviai siekia įsitraukti į daugelio visame pasaulyje vystomų SGD projektų vystymą.

„Kelerius metus KN darbuotojų naudojama „DocLogix“ sistema užtikrina operatyvius dokumentų mainus ir sklandžius procesus, greitina sprendimų priėmimą. KN savo dėmesį telkiant į veiklos plėtrą visame pasaulyje tai itin svarbu, tad esame patenkinti šiuo efektyviu ir funkcionaliu dokumentų valdymo sprendimu.“

Darius Pekšys, KN Informacinių technologijų skyriaus vadovas

Kas pasikeitė įdiegus sistemą?

  • Visi įeinantys, išeinantys ir vidiniai dokumentai registruojami ir įkeliami į „DocLogix“ sistemą. Tai leidžia atsakingiems darbuotojams greitai ir patogiai rasti bet kurį dokumentą tiesiai iš savo kompiuterio.
  • Modernus ir skaidrus apsikeitimas dokumentais. Elektroninėmis dokumentų kopijomis keičiamasi per sistemą, tai leidžia atsekti dokumento judėjimo kelią ir matyti asmenį, kuris turi dokumentą tam tikru metu.
  • Automatizuotas procesas pagreitino dokumentų derinimą keletą kartų. Sistemoje galima stebėti kas turi dokumentą ir kokie pakeitimai atliekami.
  • Patogus užduočių kontrolės mechanizmas. Užduotį galima suformuluoti ir paskirti vienu pelės paspaudimu, o užduoties vykdymą stebėti savo kompiuteryje bei gauti informaciją apie statuso pasikeitimus el. paštu.
  • Naudojami vienodi, oficialiai patvirtinti šablonai. Naują dokumentą ar sutartį galima sukurti tiesiai sistemoje.
  • Dokumentai ir sutartys randamos akimirksniu. Visi įmonės dokumentai pasiekiami per „DocLogix“ sistemą ir prieinami prieigos teisę turintiems vartotojams.
  • Visos sutartys pratęsiamos laiku. Automatiniai priminimai neleidžia praleisti galiojimo terminų.
  • Sutartys ir jų statusas visuomet „po ranka“. Sutarčių būsena (rengiama, derinama, pasirašyta ir išsiųsta, pasirašytas visų pusių ir kt.) visada matoma sistemoje.
  • Automatizuotas supažindinimo su tvarkomis procesas yra greitesnis ir patogesnis. Darbuotojai susipažįsta su tvarkomis ir tai patvirtina sistemoje (nekvalifikuotu el. parašu). Sistema pati atsiunčia naujausias tvarkas darbuotojams, fiksuoja susipažinusius, teikia ataskaitas, siunčia automatinus priminimus apie naujas tvarkas.

Pagrindiniai projekto skaičiai

 

3

Projektas įgyvendintas per 3 mėnesius.

 

85

Sistema naudojasi 85 vartotojai.

 

25 000

Per metus apdorojama apie 25 000 dokumentų.

 

Projekto rezultatai

 

60
Sutarčių derinimas sutrumpėjo 60%.

 

0
Pamirštų pratęsti sutarčių sumažėjo iki 0.

 

10
Reikiamos sutarties paieškai sugaištamas laikas sutrumpėjo 10 kartų.

 

20%

Mažiau laiko užtrunkama dokumentų paruošimui

 

1

Vieninga sistema

 

Paruošti šablonai ir aiškūs procesai padeda vartotojams paruošti dokumentus iš pirmo karto. 

 

Kodėl pasirinkta DocLogix?

  • Sistemos patikimumas ir geri klientų atsiliepimai
  • Sistemos išbaigtumas
  • Sistema nuolat atnaujinama
  • Paprastas administravimas
  • Kokybiškos techninio palaikymo paslaugos
Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Supratau” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „DocLogix” Privatumo politikoje.