Klaipėdos nafta, AB

„Klaipėdos nafta“ yra svarbi Lietuvos valstybinė įmonė, valdanti naftos produktų bei suskystintų gamtinių dujų terminalus. Įmonė teikia paslaugas Lietuvos, Rusijos, Baltarusijos ir kitų šalių rinkoms. Iš viso bendrovėje dirba apie 350 darbuotojų.

„Mūsų įmonė valdo vieną moderniausių terminalų Europoje, todėl privalėjome rinktis patikimą spendimą dokumentų valdymui. Galima teigti, jog dėka DocLogix sistemos, Klaipėdos naftoje dokumentų valdymas tapo efektyvesnis, operatyvesnis ir funkcionalesnis. DocLogix sprendimą rekomenduočiau ir kitoms organizacijoms siekiančioms aukščiausių kokybės ir efektyvumo rodiklių.“

Gerimantas Bakanas, Bendrojo skyriaus vadovas

Kas pasikeitė įdiegus sistemą?

  • Visi įeinantys, išeinantys ir vidiniai dokumentai registruojami ir įkeliami į „DocLogix“ sistemą. Tai leidžia atsakingiems darbuotojams greitai ir patogiai rasti bet kurį dokumentą tiesiai iš savo kompiuterio.
  • Modernus ir skaidrus apsikeitimas dokumentais. Elektroninėmis dokumentų kopijomis keičiamasi per sistemą, tai leidžia atsekti dokumento judėjimo kelią ir matyti asmenį, kuris turi dokumentą tam tikru metu.
  • Automatizuotas procesas pagreitino dokumentų derinimą keletą kartų. Sistemoje galima stebėti kas turi dokumentą ir kokie pakeitimai atliekami.
  • Patogus užduočių kontrolės mechanizmas. Užduotį galima suformuluoti ir paskirti vienu pelės paspaudimu, o užduoties vykdymą stebėti savo kompiuteryje bei gauti informaciją apie statuso pasikeitimus el. paštu.
  • Naudojami vienodi, oficialiai patvirtinti šablonai. Naują dokumentą ar sutartį galima sukurti tiesiai sistemoje.
  • Dokumentai ir sutartys randamos akimirksniu. Visi įmonės dokumentai pasiekiami per „DocLogix“ sistemą ir prieinami prieigos teisę turintiems vartotojams.
  • Visos sutartys pratęsiamos laiku. Automatiniai priminimai neleidžia praleisti galiojimo terminų.
  • Sutartys ir jų statusas visuomet „po ranka“. Sutarčių būsena (rengiama, derinama, pasirašyta ir išsiųsta, pasirašytas visų pusių ir kt.) visada matoma sistemoje.
  • Automatizuotas supažindinimo su tvarkomis procesas yra greitesnis ir patogesnis. Darbuotojai susipažįsta su tvarkomis ir tai patvirtina sistemoje (nekvalifikuotu el. parašu). Sistema pati atsiunčia naujausias tvarkas darbuotojams, fiksuoja susipažinusius, teikia ataskaitas, siunčia automatinus priminimus apie naujas tvarkas.

Pagrindiniai projekto skaičiai

 

3

Projektas įgyvendintas per 3 mėnesius.

 

85

Sistema naudojasi 85 vartotojai.

 

25 000

Per metus apdorojama apie 25 000 dokumentų.

 

Projekto rezultatai

 

60
Sutarčių derinimas sutrumpėjo 60%.

 

0
Pamirštų pratęsti sutarčių sumažėjo iki 0.

 

10
Reikiamos sutarties paieškai sugaištamas laikas sutrumpėjo 10 kartų.

Kodėl pasirinkta DocLogix?

  • Sistemos patikimumas ir geri klientų atsiliepimai
  • Sistemos išbaigtumas
  • Sistema nuolat atnaujinama
  • Paprastas administravimas
  • Kokybiškos techninio palaikymo paslaugos
Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Aš sutinku” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „DocLogix” Privatumo politikoje.