Luminor bankas, AB

Luminor bankas – šiuolaikiškas naujos kartos bankas ir finansinių paslaugų teikėjas Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje. Tai sujungtos pirmaujančių Šiaurės šalių bankų Nordea ir DNB patirtys. Luminor yra trečias didžiausias finansinių paslaugų teikėjas Baltijos šalių bankininkystės rinkoje, turintis 16 proc. indėlių ir 23 proc. paskolų rinkos dalį. Aptarnaujantis apie 1,3 milijono klientų ir vienijantis apie 3000 dirbančių profesionalų.

„Bankinis sektorius ilgus metus plačiajai visuomenei asocijavosi su dideliu biurokratiniu aparatu, svarbiais dokumentais, jų derinimu, tvirtinimu, administravimu. Visa tai praeityje. Šiandieninė bankininkystė – tai racionalaus mąstymo ir šiuolaikinių technologijų sintezė. Naudojame modernias ir saugias technologijas, kurios leidžia čia ir dabar priimti svarbius sprendimus optimaliais laiko ir finansiniais resursais. Informacijos valdymui naudojame „DocLogix“ sistemą. Ji be abejonės padidino veiklos efektyvumą, sumažino su informacijos valdymu susijusius kaštus, dokumentai yra saugūs ir kontroliuojami, informacija – aktuali bei greitai pasiekiama, o dokumentų srautai skirstomi ir apdorojami elektroninėmis priemonėmis. Todėl galime skirti dar daugiau dėmesio tiesioginei banko veiklai ir klientų aptarnavimo kokybei. „DocLogix“ dokumentų valdymo sistema – tai aukšti informacijos valdymo kokybės standartai, leidžiantys tvirtai plėtoti inovatyvios veiklos kryptį mūsų organizacijoje.”

Jurgita Juškevičienė,
Kokybės ir procesų tobulinimo departamento vadovė

Trumpai apie projektą

„DocLogix“ sistema Luminor banke buvo įdiegta 2003 metais. Pakeisti tuomet turėtą dokumentų valdymo sistemą paskatino platus „DocLogix“ funkcionalumas ir galimybės lanksčiai savo pajėgomis konfigūruoti bei pritaikyti sistemą savo reikmėms. Įdiegus „DocLogix“ nauda pasijuto jau po pirmųjų eksploatacijos mėnesių: sumažėjo popierinių dokumentų naudojimas, paspartėjo dokumentų apsikeitimo procesai, sumažėjo popieriaus ir archyvavimo išlaidos. Už modernų informacijos valdymą banke atsakingi darbuotojai jau daugiau nei 10 metų skiria didelį dėmesį efektyviems procesams ir veiklos tobulinimui, nuolat plečia sistemos pritaikymą. Kasmet vis daugiau dokumentų ir procesų perkeliama į „DocLogix“ sistemą. Luminor banke tai teigiamai įtakoja vidinę komunikaciją, klientų aptarnavimo kokybę ir pasitenkinimą.

Įdiegtas sprendimas

Automatizuoti procesai Luminor banke:

Standartizuoti, tačiau lankstūs informacijos judėjimo procesai suteikia didžiausią pridėtinę naudą. Dokumentai ir su jais susijusi informacija juda pagal sukonfigūruotas taisykles (automatizuotus procesus), kur:

  • daug rankinio darbo atlieka pati sistema (siuntimas, priminimai, perspėjimai, informacijos perkėlimas į šablonus ir pan.);
  • išmani kontrolės sistema įspėja apie padarytas klaidas arba neteisingai užpildytus laukus;
  • kintant aplinkybėms, automatizuotas procesas pritaikomas pagal situaciją.

Procesai, susiję su klientų aptarnavimu:

  • Specialių sąlygų klientams tvirtinimas.
  • Kreditų sprendimų tvirtinimas ir registravimas.
  • Pažymų klientams užsakymas ir parengimas.

Procesai, nesusiję su klientų aptarnavimu:

  • Siunčiamos/gaunamos korespondencijos registravimas.
  • Dokumentų rengimas iš šablonų, derinimas ir tvirtinimas (potvarkiai, tvarkos, sutartys, padalinių nuostatai, darbuotojų darbo aprašymai, veiklos apžvalgos formos).
  • Atostogų ir komandiruočių prašymų teikimas ir tvirtinimas.
  • Sąskaitų tvirtinimas.
  • Grynųjų pinigų pristatymo/inkasavimo užsakymų valdymas.
  • Svečių kortelių administravimas.
  • Reprezentacinių išlaidų valdymas.

Pagrindiniai projekto skaičiai

 

200 000

Per metus sistemoje apdorojama apie 200 000 dokumentų.

 

1 200

Bendras sistemos vartotojų skaičius siekia 1 200.

 

70

Sistema naudojama 70-yje banko padalinių visoje Lietuvoje.

 

30

Sistemoje veikia 30 sukonfigūruotų vidinių banko procesų.

Projekto rezultatai

 

100
100 proc. skaidrumo – kiekvienas darbuotojas gali peržiūrėti susijusio proceso/dokumento būklę.

 

60
Sistemos dėka organizacijos viduje sugeneruojama 60 proc. mažiau popierinių dokumentų.

 

60
Iki 60 proc. sumažėjo išlaidos dokumentų spausdinimui ir perdavimui organizacijos viduje.

 

20
Dokumentų rengimui skiriama iki 20 proc. mažiau darbo laiko.

 

3
Daugiau nei 3 kartus pagreitėjo sprendimų priėmimas.

 

1
Paruošti šablonai ir aiškus procesas leidžia gerai parengti dokumentus iš pirmo karto.

DocLogix diegimas DNB banke Atsisiųsti PDF
Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Supratau” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „DocLogix” Privatumo politikoje.