Swedbank, AB

„Swedbank“ yra vienas iš didžiausių bankų Skandinavijoje. Bankas veikia Švedijoje ir Baltijos šalyse, aptarnaudamas 9,5 mln. privačių klientų ir daugiau nei 600 000 įmonių bei organizacijų.

„Pradėję naudotis šia sistema ir jos dokumentų pasirašymo elektroniniu būdu funkcija, gan greitai pastebėjome, kad banko dokumentų valdymo procesai tapo efektyvesni – sutrumpėjo dokumentų vizavimo, tvirtinimo ir pasirašymo laikas, sumažėjo spausdinimo bei archyvavimo kaštai, be to, mums ypač svarbu tai, kad dabar šios sistemos pagalba dokumentai gali būti pasirašyti net esant kitoje šalyje.“

Gintaras Rakauskas, Administravimo departamento direktorius

Situacija iki diegimo

  • Naudojama informacinė sistema veikė vis lėčiau, nes duomenų bazė nuolat didėjo.
  • Nepatogi informacijos paieška sistemoje.
  • Nebuvo galimybės automatizuotai derinti dokumentus ar svarbius sprendimus.
  • Procesai buvo nestandartizuoti ir dėl to labai neefektyvūs.
  • Neaiškus dokumentų ar užduočių statusas.
  • Sudėtinga stebėti ir kontroliuoti veiklą organizacijoje.

Kodėl Swedbank pasirinko DocLogix?

  • „DocLogix“ turi paprastą vartotojo sąsają, todėl darbuotojai gali lengvai naudotis sistema ir greitai atlikti užduotis.
  • Sistema yra nuolat tobulinama ir atnaujinama. Tai užtikrina, kad klientas įsigijęs „DocLogix“ visuomet gali naudotis technologiškai moderniu produktu.
  • „DocLogix“ pasižymi lanksčia architektūra, todėl sistemą lengva išplėsti ar sukurti naujas funkcijas.

Įdiegtas sprendimas

  • Įeinančios ir išeinančios korespondencijos valdymas.
  • Dokumentų registravimas, pasirašymas ir patvirtinimas.
  • Įsakymų ir instrukcijų pasirašymas elektroniniu parašu.
  • Paslaugų teikimo taisyklių ir procedūrų tvirtinimas.
  • Elektroninių sąskaitų tvirtinimas.
  • Klientų užklausų dėl nuolaidų registravimas ir tvirtinimas.
  • Įvairių dokumentų (sutarčių, pirkimo dokumentų, dekretų ir potvarkių, posėdžių protokolų, personalo dokumentų, reglamentų, pranešimų apie duomenų perdavimą auditoriams, užklausimų, ataskaitų ir kt.) registravimas ir tvirtinimas.
  • Mobili programėlė suteikianti galimybes dirbti su „DocLogix“ sistema nesant biure.

Pagrindiniai projekto skaičiai

 

2 000

Kasdien „DocLogix“ naudoja apie 2 000 banko darbuotojų.

 

80

Sistema apjungia 80 skirtingų klientų aptarnavimo padalinių.

 

240 000

Per metus apdorojama apie 240 000 dokumentų.

Projekto rezultatai

 

80
Laikas reikalingas sprendimų priėmimui sutrumpėjo 80% (nuo 2 savaičių iki 2 dienų).

 

75
Daugiau nei 75% visų vidaus dokumentų dabar tvarkomi elektroniniu būdu.

 

50
Pradelstų užduočių skaičius sumažėjo apie 50%.

 

0
Nepradingsta nei vienas dokumentas.

DocLogix diegimas Swedbank Atsisiųsti PDF
Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Aš sutinku” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „DocLogix” Privatumo politikoje.