Personalo dokumentų valdymo sprendimas

Personalo dokumentai ir su personalu susijusi informacija pasižymi ypatingu jautrumu, o jos valdymas kelia daug rūpesčių atsakingiems darbuotojams. Neretai organizacijos patiria didelių nuostolių, kai nelaimingo atsitikimo ar kitos kritinės situacijos metu paaiškėja, kad darbuotojas nebuvo susipažinęs su naujausiomis darbo tvarkos taisyklėmis. Siekiant apsidrausti nuo tokių situacijų ir tvarkingai valdyti personalo dokumentus, siūlome naudotis „DocLogix“ sprendimu.
Plačiau
personalo-dokumentu-valdymo-sprendimas

Sutarčių valdymo sprendimas

Modernus „DocLogix“ sprendimas sutarčių valdymui padeda sumažinti rizikas susijusias su sutartimis. Sprendimas palengvina visų tipų sutarčių rengimą, derinimą, tvirtinimą, pasirašymą, saugojimą bei tolimesnį valdymą. Pradėję naudoti sprendimą naudą pajusite iškart.
Plačiau
Contract_management

Sutarčių ir sąskaitų valdymo sprendimas

Tai modernus sprendimas, leidžiantis 4 kartus pagreitinti sąskaitų derinimą ir išvengti sąskaitų dingimo. Jūs galėsite greitai ir patogiai tvarkyti visas įmonės gaunamas sąskaitas. Taip pat siūlome išbandyti gaunamų sąskaitų tvirtinimo portalą (cloud).
Plačiau
saskaitu-valdymo-sprendimas

Pirkimų valdymo sprendimas

Pirkimų organizavimas yra sudėtingas ir dažnai nesutvarkytas procesas. Finansų skyrių darbuotojai neretai skundžiasi, kad pirkimų procedūros yra neformalizuotos ir kiekvienas skyrius procesą vykdo savaip. Kitos pirkimų valdymo problemos – tai ilgas prekių užsakymo derinimas bei centralizuotai kaupiamos informacijos apie pirkimus trūkumas. Be šios informacijos vadovams sunku priimti strateginius sprendimus. „DocLogix“ sprendimas leis sutvarkyti ir pagreitinti pirkimų procesus Jūsų organizacijoje.
Plačiau
Procurement

Posėdžių valdymo sprendimas

Organizacijos nenaudojančios IT įrankių posėdžių valdymui susiduria su eile problemų: posėdžio darbotvarkė atsiunčiama per vėlai ir dalyviai negali tinkamai pasiruošti, vadovai pamiršta apie numatytą posėdį, lėtas priimtų sprendimų įgyvendinimas ir pan. Visa tai mažina procesų efektyvumą ir didina kaštus Jūsų organizacijai. „DocLogix“ sprendimas leis valdyti posėdžius šiuolaikiškai ir patogiai!
Plačiau
Meeting_manegement

Elektroninė biuro administravimo sistema

Elektroninis dokumentų valdymas yra daug kartų efektyvesnis nei tradicinis (kai vyrauja popieriniai dokumentai). Todėl vis daugiau organizacijų įsidiegia dokumentų valdymo sistemas ir dažniausiai pradeda nuo kanceliarijos dokumentų elektronizavimo. „DocLogix“ sprendimas suteiks daugiau tvarkos, sumažins kaštus ir leis dirbti efektyviau.
Plačiau
ph1

Projektų dokumentų valdymo sprendimas

Šiuolaikinėse įmonėse ar institucijose visa ar dalis veiklos yra organizuojama projektais. Sėkmingam projektų valdymui yra būtini programiniai sprendimai. Be jų, labai sunku sukontroliuoti tiek daug informacijos ir komunikacijos. Projektų vadovai nenaudojantys IT įrankių dažnai pasimeta tarp projektų dokumentų ir sunkiai sukoordinuoja užduočių vykdymą. „DocLogix“ siūlo modernų sprendimą efektyviam projektų dokumentų valdymui!
Plačiau
Project-management

Užsakymų valdymo sprendimas

Yra plačiai žinoma, kad gamybos pramonėje, pagrindinė priežastis, kodėl dažniausiai projektai vėluoja - yra neefektyviai valdoma arba netvarkinga projektų dokumentacija, dėl ko įmonė praranda dideles pajamas. Kaip jūs galite išvengti tokių situacijų? Pasirinkite „DocLogix“ programinę įrangą – geriausią dokumentų, informacijos ir verslo procesų valdymo platformą Europoje.
Plačiau
work-orders

Rizikos ir incidentų valdymo sprendimas

„DocLogix“ rizikos ir incidentų valdymo sprendimas sukurtas dviem pagrindinėms gamybos verslo sritims – rizikai ir incidentams valdyti. Šis saugus, lankstus ir paprastas sprendimas padės jums sekti jūsų bendrovėje įvykusius incidentus, padės standartizuoti jūsų taisomųjų veiksmų planą bei sukurti automatinį prevencinių ar taisomųjų veiksmų srautą, kad būtų galima geriau valdyti incidentus bei su jais susijusią riziką.
Plačiau
risk-and-incident-management-474x445

„DocLogix“ laiko ir išlaidų fiksavimas/ataskaitos

„DocLogix“ laiko fiksavimo ir ataskaitų programinė įranga – tai geriausias įrankis įmonėms, siekiančioms didinti produktyvumą, geriau paskirstyti išteklius bei sumaniai valdyti kaštus. „DocLogix“ programinė įranga Europoje pripažinta kaip geriausia informacijos ir verslo procesų valdymo platforma.
Plačiau
doclogix-time-and-expense-trackingreporting2-474x445

Laboratorijos valdymo sprendimas

„DocLogix“ laboratorijos valdymo sprendimas skirtas pagrindiniams laboratorijos procesams automatizuoti ir supaprastinti. Šis išmanus sprendimas padės geriau tvarkyti laboratorijos atsargas, kuo efektyviau analizuoti mėginius ir atlikti tyrimus, ir sutaupyti laiko kuriant ataskaitas.
Plačiau
laboratory-management-474x445

Įrangos valdymas

Lankstus ir nebrangus „DocLogix“ įrangos valdymo sprendimas sukurtas tam, kad padėtų efektyviai valdyti su pramoniniais įrenginiais susijusią veiklą – sumažinamas ją planuoti ir atlikti reikalingas laikas bei pastangos.
Plačiau
irangos-valdymas

Klientų skundų valdymo sprendimas

Klientų skundų valdymo sprendimas yra skirtas vienam tikslui – veiksmingai ir automatizuotai valdyti gamybos įmonėms teikiamus klientų skundus. Tai lanksčiausias ir galingas būdas valdyti visų rūšių skundus – nuo garantinės iki pogarantinės produktų priežiūros.
Plačiau
customer-claims-management-474x445

Pardavimo procesų palaikymo (CRM) sprendimas

Šis „DocLogix“ produktas – tai vertingas įrankis pardavimo vadovams, pardavimo specialistams, pardavimo ir produkto strategams, rinkodaros komandoms bei už pristatymą ir klientų skundų valdymą atsakingiems specialistams. Šis sprendimas suteikia galimybę lengviau kontroliuoti kasdienes užduotis ir padeda veiksmingiau rinkti, valdyti ir analizuoti su tam tikru pardavimu susijusią informaciją. Šis produktas dovanojamas įsigyjant kitus „DocLogix“ sprendimus.
Plačiau
client-relationship-management-crm-474x445

Atitikčių valdymo sprendimas

„DocLogix“ atitikčių valdymo sprendimas – tai jums siūlomas rezultatas, gautas sutelkus žinias, dokumentus ir technologijas. Viena bendra saugi sistema apima dokumentus, automatizuotas taisykles, pranešimus, patobulinimų įvertinimo funkciją ir konsultavimo paslaugas.
Plačiau
doclogix-compliance-solution-474x445

Viešųjų pirkimų sprendimas

„DocLogix“ viešųjų pirkimų valdymo sprendimas yra skirtas palengvinti ir automatizuoti viešųjų pirkimų procesą bei sumažinti pasitaikančių žmogiškųjų klaidų tikimybę, kartu sumažinant pirkimų išlaidas ir užtikrinant teisės aktų laikymąsi. Sprendimo dėka procesas tampa aiškesnis, lengviau kontroliuojamas bei valdomas.
Plačiau
viesuju-pirkimu-sprendimas

BDAR įrankiai

2018 m. gegužės 25 d. – data, kai įsigalioja Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas (BDAR). Siekdami organizacijoms pasiūlyti sprendimus, pritaikytus naujų teisės aktų ir reglamentų įgyvendinimui, sukūrėme įrankius, skirtus padėti organizacijoms atitikti BDAR, kuriais išplėtėme „DocLogix“ sistemą.
Plačiau
bdar-irankiai
Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Supratau” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „DocLogix” Privatumo politikoje.