Pristatome „DocLogix 2015“

Baigiantis metams, kaip ir kasmet, pristatome naują „DocLogix“ versiją – „DocLogix 2015“. Šį kartą daug dėmesio buvo skirta patogesniam darbų planavimui  ir kontrolei.

Taigi, „DocLogix 2015“ versijos naujovės:

  • „DocLogix“ kalendorius;
  • Kontaktų versijavimas;
  • El. parašo kėlimas iki archyvinio (XAdES-A) lygio;
  • Elektroninių dokumentų spausdinimas;
  • Rodinių su atributais kopijavimas;
  • Išėjimas iš ofiso.

„DocLogix“ kalendorius – Dar daugiau skaidrumo ir kontrolės organizacijoje

Kalendorius užduočių atvaizdavimui

Ar visada žinote kokias užduotis atlieka jūsų pavaldiniai. Kurie iš jų pilnai apkrauti, o kurie turi daug laisvo laiko? Kaip nepaskirti užduoties ir taip darbais perkrautam darbuotojui?

Nuo šiol peržiūrėti pavaldinių atliekamas ir laukiančias užduotis galėsite patogiame kalendoriuje. Užduotys pateikiamos dienos, savaitės ar mėnesio apimtimis.

DocLogix kalendoriai

Teminiai kalendoriai

Susikurkite neribotą kiekį įmonės kalendorių: salės ar automobilių rezervavimo, atostogų ar įmonės švenčių, projektų ir atskirų užduočių, asmeninius ir skyrių. Suteikite kalendoriams saugas, patogiai ir skaidriai valdykite įvykius organizacijoje.

Kalendoriai susitikimams planuoti

Susikurkite asmeninius ar darbinius kalendorius susitikimų planavimui.

Efektyviai planuokite savo laiką. Tai tik keletas „DocLogix“ kalendorių panaudojimo scenarijų.

Kaip tai veikia?

Kaip ir dauguma gerų dalykų „DocLogix“ sistemoje – kalendoriai pilnai konfigūruojami. Kalendorių valdymo funkcionalumas apima:

  • Kalendoriaus įvykio kortelės redagavimas
  • Kalendorių klasifikatorių redagavimas
  • Kalendoriaus ir kalendoriaus įvykio saugų redagavimas
  • Yra galimybė filtruoti kalendorius įvairiausiais pjūviais
  • Galimybė sujungti kelis kalendorius į vieną
  • Priminimai apie įvykius
  • Greitaveikos patobulinimai

DocLogix kalendoriai

Kontaktų versijavimas

Šiuolaikinis tempas diktuoja nuolatinius pokyčius organizacijose. Keičiasi įmonių struktūros, darbuotojų pareigos ir patys darbuotojai. Kontaktų versijavimo funkcionalumas padės be didesnio vargo prisitaikyti prie šių iššūkių. Užteks keleto mygtukų paspaudimų ir „DocLogix“ sistema užfiksuos organizacijoje vykstančius pokyčius, o jūs būsite pasiruošę dirbti naujoje organizacinėje struktūroje. Būkite ramūs, visi duomenys, kurie buvo įvesti iki pokyčio, išliks tokie patys, išsaugojant tiek organizacinę struktūrą, tiek pareigas.

DocLogix kontaktų versijavimas

El. parašo kėlimas iki XAdES-A lygio

Ypatingai svarbių elektroninių dokumentų parašus sistemoje galėsite pakelti iki archyvinio elektroninio parašo XAdES-A lygmens. Su šia funkcija turėsite galimybę elektroninį dokumentą saugoti neribotą laiką.

El. parašo kėlimas iki XAdES-A DocLogix sistemoje

Elektroninių dokumentų (Adoc) nuorašų spausdinimas

El. dokumentų srautas auga kasdien, bet, kartais, vis dar kyla poreikis pristatyti popierinį el. dokumento nuorašą, t.y. atspausdinti el. dokumentą. Todėl sukūrėme galimybę „Adoc“ formato el. dokumentus spausdinti pagal Lietuvos Vyriausiojo Archyvaro rekomendacijas tiesiai iš „DocLogix“ sistemos.

 

Rodinių kopijavimas

Šiuo funkcionalumu neabejotinai džiaugsis „DocLogix“  konfigūravimu užsiimantys darbuotojai. Nuo šiol atsiranda galimybė kopijuoti „DocLogix“ rodinius su visais jame esančiais atributais. Todėl „DocLogix“ administratorius naujus rodinius kurs ženklai greičiau ir efektyviau.

 

Išėjimas iš ofiso

Su nauja versija gausite išėjimo iš biuro papildomas galimybes. Galėsite iš anksto nustatyti savo nebuvimo darbe laikotarpį, priežastį ir pavaduojantį asmenį. Visa kita sistema atliks už jus.

Išėjimas iš ofiso DocLogix sistemoje

 

Komentarai
Susisiekite su mumis

Norėtumėte sužinoti kaip „DocLogix“ gali padėti Jūsų organizacijai? Susisiekite su mumis, užpildydami žemiau esančią formą.

Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Aš sutinku” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „DocLogix” Privatumo politikoje.