Tai organizacijos mąstymą keičiantis įrankis, kuris didina organizacijos lankstumą, mobilumą ir efektyvumą. Debesų technologijų pagrindu sukurtame DocLogix savitarnos portale jūs galėsite:

  • Lengvai užpildyti, peržiūrėti ir tvirtinti įmonės dokumentus;
  • Valdyti ir tvirtinti gaunamas sąskaitas;
  • Komunikuoti su klientais ir patogiai valdyti visą su projektais susijusią dokumentaciją.

DocLogix Savitarnos portalas.ppt

 

Šiuo metu DocLogix savitarnos portalą sudaro:

 

PERSONALO DOKUMENTŲ TVIRTINIMO PORTALAS. Šiame portale jūs galėsite užpildyti, peržiūrėti ir tvirtinti visus darbuotojų nebuvimo darbe prašymus iš bet kurio mobilaus įrenginio, bet kurios pasaulio vietos ir bet kuriuo paros metu. Personalo dokumentų tvirtinimo portalas turi 3 modulius, pritaikytus skirtingus vaidmenis organizacijoje atliekantiems darbuotojams – Vadovo modulis, Personalo specialisto modulis, Darbuotojo modulis. Sukurtas konsultuojantis su personalo valdymo profesionalais.

 

GAUNAMŲ SĄSKAITŲ TVIRTINIMO PORTALAS. Šiame portale jūs galėsite greitai ir patogiai tvarkyti visas įmonės gaunamas sąskaitas. Naudojantis portalu, sumažinsite administracinius kaštus ir laiko sąnaudas tvarkant ir tvirtinant sąskaitas. Portalas lengvai integruojasi su dauguma buhalterinių sistemų (pavyzdžiui, „Microsoft Dynamics NAV“).

 

KLIENTO DOKUMENTŲ PORTALAS. Šiame portale jūs galėsite komunikuoti su klientais ir dalintis visa su konkrečiu projektu susijusia dokumentacija (sutartimis, sąskaitomis, projektų aprašymais ir kt.). Taip pat portale galėsite tvirtinti dokumentus kvalifikuotu elektroniniu parašu arba mobiliu parašu. Prie portalo galėsite prisijungti 24/7, iš bet kurios pasaulio vietos.

 

Visi moduliai gali būti pritaikomi kiekvienos organizacijos poreikiams. Taip pat galite pasirinkti, kuriuos modulius norėsite naudoti.

DocLogix savitarnos portalas gali būti diegiamas privačiame debesyje (angl. Private cloud) arba virtualiuose dedikuotuose serveriuose. Nežinote, kuris sprendimas geriau atitiktų jūsų įmonės poreikius? Pasikonsultuokite su mūsų specialistais.

Susisiekite su konsultantu

Kodėl verta naudotis Doclogix Savitarnos portalu?

SAUGU

  • DocLogix savitarnos portalas – tai sprendimas 100 % patikimame duomenų centre.
  • Prisijungti prie portalo galėsite 24 valandas per parą.
  • Jūsų saugomi duomenys bus nuolat archyvuojami.
  • Duomenys yra apsaugoti aukščiausio lygio slaptažodžių apsauga.

PATOGU

  • Portalu pradėsite naudotis iš karto.
  • Jūs gausite vieną patogų įrankį ir dokumentų valdymui, ir komunikacijai.
  • Automatiniai pranešimai iš portalo užtikrins, kad nebebūtų uždelsimų ar vėlavimų.
  • Mes užtikrinsime 100 % mobilumą: prie portalo prisijungti galėsite iš bet kurios pasaulio vietos.

EKONOMIŠKA

  • Mokėsite tik tiek, kiek naudositės portalu.
  • Jokių išlaidų portalo diegimui ar priežiūrai.
  • Portalu pradėsite naudotis iš karto.

Pagrindiniai Doclogix Savitarnos portalo funkcionalumai:

MOBILI PRIEIGA 24/7: Saugi mobili prieiga užtikrins, kad bet kuriuo paros metu ir iš bet kurios pasaulio vietos galėtumėte pateikti atostogų prašymą, patvirtinti sutartis, užduoti klausimą Personalo valdymo skyriui, susipažinti su įsakymais ar peržiūrėti su darbuotojais susijusius dokumentus. Kad ir iš kokio įrenginio prisijungtumėte, visa informacija bus pateikta identiškai, nes portalas automatiškai prie jo prisitaikys.

DOKUMENTŲ PILDYMAS, PERŽIŪRA IR TVIRTINIMAS: DocLogix savitarnos portale įmonės darbuotojai visus dokumentus galės pateikti per keletą minučių. Užpildžius ar įkėlus dokumentą, portale automatiškai prasidės dokumento tvirtinimo procesas. Ši portalo funkcija net 80 % sumažins su dokumentų pildymu, peržiūra ir tvirtinimu susijusių užduočių atlikimo laiką, nes:

  • Portale jūsų lauks iš anksto sukurti įstatymus ir vidinę įmonės tvarką atitinkantys dokumentų šablonai.
  • Jums nebereikės rinkti parašų ant popierinių dokumentų – Personalo savitarnos aplikacija tai padarys už jus.

DOKUMENTŲ TVIRTINIMAS: Savitarnos portale vienu mygtuko paspaudimu jūs galėsite patvirtinti VISUS reikiamus DOKUMENTUS. Tai yra ypač patogu tais atvejais, kai jūsų laukia keliasdešimt nepatvirtintų atostogų prašymų, sutarčių ir įsakymų.

DOKUMENTŲ KOMENTAVIMO FUNKCIJA: Žinodami, kad dokumentų tvirtinimo ar pasirašymo procese yra labai svarbus aiškumas ir tikslumas, portale įdiegėme komentarų funkciją. Būtent čia jūs galėsite pateikti papildomą informaciją, paaiškinimus ar siūlymus pakeitimams, kurie yra reikalingi dokumento tvirtinimui. Tai leis sutaupyti vadovų, darbuotojų, Personalo valdymo skyriaus specialistų laiką, nes pastabų nebereikės siųsti atskirai elektroniniu paštu ar, pradėjus dokumento tvirtinimo procesą, svarbių vietų komentuoti žodžiu.

AUTOMATINIAI PRIMINIMAI IŠ PORTALO: Kiekvieną kartą, kai DocLogix savitarnos portale jums bus sukuriama užduotis ar įvyks su jūsų paskyra susiję pokyčiai, jūs gausite PRANEŠIMĄ Į ELEKTRONINĮ PAŠTĄ. Taip galėsite efektyviai valdyti savo laiką, nes net ir neprisijungę prie portalo, žinosite apie jūsų laukiančias užduotis.

DOKUMENTŲ SAUGOJIMO FUNKCIJA: DocLogix savitarnos portalas yra patogus ir saugus sprendimas ilgalaikiam įmonės elektroninių dokumentų saugojimui.

Klientų atsiliepimai

„UAB „BPO House“ teikia profesionalias  buhalterinės apskaitos, darbo užmokesčio ir personalo dokumentų administravimo paslaugas. Personalo dokumentų tvirtinimo portalas buvo daug žadantis atradimas. Dabar tokios užduotys kaip įsakymų, darbo laiko apskaitos žiniaraščių ir ataskaitų rengimas, neatvykimų į darbą registravimas yra atliekamos kelis kartus greičiau. Taip efektyviau paskirstomas Personalo skyriaus darbo laikas, taupomos įmonės lėšos ir supaprastinama personalo dokumentų vadyba.

Aidas Kaubrys, UAB „BPO House“ direktorius

 

Jei norite naudotis
„DocLogix“ savitarnos portalo sprendimais,
susisiekite su mumis

Tel: 8 (5) 274 58 53
El. paštu: sales@doclogix.lt

Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau Jūs sutinkate su DocLogix privatumo politika.