Statybinis sektorius

Šiuolaikinėse statybos įmonėse veikla organizuojama projektiniu principu. Sėkmingam projektų valdymui yra būtini programiniai sprendimai. Be jų, labai sunku sukontroliuoti tiek daug informacijos ir komunikacijos. Projektų vadovai nenaudojantys IT įrankių dažnai pasimeta tarp projektų dokumentų ir sunkiai sukoordinuoja užduočių vykdymą. „DocLogix“ siūlo modernų sprendimą efektyviam statybos projektų dokumentacijos valdymui, kurį renkasi didžiausios Lietuvos statybinio sektoriaus organizacijos!

 

Išbandyti sistemą Paskaičiuoti kainą

Sprendimo vertė jūsų organizacijai

Didesnis veiklos efektyvumas ir darbo našumas – daugiau laiko skiriama pagrindinės veiklos vykdymui vietoje vertės nekuriančių operacijų:

  • Daugiau jokio laiko gaišimo ieškant bet kokios su projektu susijusios informacijos, pvz. „pasimetusių“ aktų, projektinių brėžinių aktualios versijos, garantinių ar kt. dokumentų. Visa statybinio projekto dokumentacija saugoma iš anksto apibrėžtose struktūrose (bylose) pagal statybų sektoriaus specifiką.
  • Jokio rankinio darbo, rankiojant duomenis ataskaitų sudarymui: objektų eigos, sutarčių eigos, darbuotojų atliktų darbų ir kt.

Greičiau priimami sprendimai:

  • Realiu laiku generuojamos projektų/sutarčių vykdymo ataskaitos leidžia čia ir dabar priimti sprendimus dėl darbų planavimo, žmonių resursų, technikos priskyrimo ir kt.
  • Vadovų patvirtinimai gaunami itin greitai – naudojantis mobiliosiomis aplikacijomis arba tiesiogiai iš MS Outlook sistemos. Darbai nestos net tada, jei vadovo nėra darbo vietoje.

Mažesnė verslo rizika:

  • Nebus pamiršta pratęsti banko garantijų/draudimo laidavimo raštų.
  • Laiku atsakoma į pretenzijas ir raštus.
  • Valdoma kokybės vadybos dokumentacija.
  • Operatyviai signalizuojama apie potencialias rizikas (pvz. „objektas“ pažymimas kaip „uždarytas“, tačiau nėra prisegti darbų užbaigimą patvirtinantys dokumentai).

Efektyvesnis įsigijimų ir kaštų valdymas:

  • Formalizuoti pirkimo paraiškų ir susiję procesai, atsižvelgiant į vidines įmonės procedūras.
  • Būsite įspėti apie pirkimo ar kito tipo sutarčių galiojimo terminus – turėsite laiko derėtis dėl geriausių sąlygų.

Standartizuoti, pagreitinti ir labiau valdomi veiklos procesai:

  • Sutarčių derinimas/vizavimas/pasirašymas.
  • Personalo prašymų (atostogos, komandiruotės, kt.) ir įsakymų valdymas.
  • Korespondencijos (gautų ir siunčiamų dokumentų) valdymas.
  • Vidinių dokumentų ir informacijos valdymas.
  • Projektinių ir kito pobūdžio užduočių valdymas.

Investicija, nešanti naudą ilgam:

  • Galimybė sprendimą praplėsti bet kuriuo iš daugiau negu 15-os DocLogix sprendimų (pvz. pirkimo sąskaitų, kokybės vadybos dokumentų, personalo dokumentų valdymas, laiko išlaidų fiksavimas ir t.t.).
  • Nors sprendimo pagrindas yra paremtas geriausiomis statybinio sektoriaus praktikomis, jis yra itin lengvai konfigūruojamas pagal konkrečios statybinės įmonės veiklos organizavimo specifiką.

Sprendimo funkcijos

  • Projektų krepšelio valdymas atskirai nuo kitų įmonės dokumentų.
  • Projektinės dokumentacijos saugykla. Sukūrus naują projektą, automatiškai generuojama dokumentacijos katalogų/bylų struktūra.
  • Projektų ir sutarčių vykdymo analizė įvairiais pjūviais pagal jūsų poreikius. Galimybė periodiškai gauti el. laišką su svarbiausiais sutarčių vykdymo rodikliais.
  • Banko garantijų, draudimo laidavimo raštų galiojimo kontrolė;
  • Projektų siejimas su kitais įmonės dokumentais (sutartimis, sąskaitomis faktūromis, gautais dokumentais, pretenzijomis, įsakymais, siunčiamais dokumentais ir t.t.)
  • Itin lankstus prieigos teisių valdymas (pavyzdžiui, projekto komanda gali matyti visą projektinę dokumentaciją, o projekto vadovas turi redagavimo teises ir pan.).
  • Dokumentų versijavimas (operavimas tik naujausiomis dokumentų versijomis). Galimybė realizuoti derinimo/tvirtinimo procesus, užtikrinančius, kad būtų operuojama tik ta dokumentacijos versija, kurią patvirtino atsakingi asmenys.
  • Užduočių valdymas (galimybė kiekvienam projekto dokumentui kurti užduotis, pvz. „parengti techninį projektą“). Atsiranda pilnas veiksmų atsekamumas, darbuotojai neužmiršta atlikti užduočių ir jas atlieka laiku (sistema informuoja apie numatomą arba faktinį vėlavimą).
  • Privalomų dokumentų priskyrimo valdymas (pvz.: sistema gali neleisti pažymėti būsenos kaip „Darbai užbaigti“, kol nėra prisegtas atitinkamas aktas).
  • Galimybė derinti/tvirtinti/vizuoti kurio tipo dokumentus – naudojant arba atskiras užduotis (pvz. „susipažinti“), arba automatizuotus procesus (pvz. „pirkimo paraiškos tvirtinimas“)
  • Pasiekiamumas per naršyklę, iOS ir Android telefonus (aplikacijos) ir MS Outlook tiesioginę integraciją.

 

Sprendimo išskirtinumai

  • Funkcionalumo ir lankstumo gausa.
  • Nuolatos naujinama ir visiškai versijuojama platforma. Garantija teikiama net ir tuo atveju, jeigu sprendimą pritaikė/konfigūravo pats klientas savarankiškai.
  • Sistemos modifikavimas/pritaikymas be programavimo. Itin galingas procesų kūrimo įrankis.
  • Didžiausia patirtis diegiant procesų ir dokumentų valdymo sistemas Lietuvos statybų sektoriuje.

Klientai, kurie naudojasi DocLogix

 

FegdaŠiaulių plentasTilstaKauno tiltaiPanevėžio keliai

Fegda

Šiaulių plentas

Tilsta

Kauno tiltai

Panevėžio keliai

Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Aš sutinku” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „DocLogix” Privatumo politikoje.