Kanceliarijos valdymo sprendimas

Elektroninis dokumentų valdymas yra daug kartų efektyvesnis nei tradicinis (kai vyrauja popieriniai dokumentai). Todėl vis daugiau organizacijų įsidiegia dokumentų valdymo sistemas ir dažniausiai pradeda nuo kanceliarijos dokumentų elektronizavimo. „DocLogix“ sprendimas suteiks daugiau tvarkos, sumažins kaštus ir leis dirbti efektyviau. sprendimas pritaikytas sutarčių, gautų, siunčiamų ir vidinių dokumentų valdymui, atitinkantis visus teisės Lietuvos Respublikos aktus (įskaitant pilną el. dokumentų valdymą).

Tai sprendimas, leisiantis 4,7 karto greičiau priimti sprendimus ir valdyti visus dokumentų procesus.

Sprendimas padės:

  • Centralizuotai kaupti ir saugoti visus organizacijos dokumentus.
  • Registruoti visus vidinius, įeinančius ir išeinančius dokumentus.
  • Paskirti rezoliucijas dokumentams ir kontroliuoti jų vykdymą.
  • Gauti priminimus apie užduočių susijusių su gautais dokumentais įvykdymo terminus.
  • Kurti naujus dokumentus pasitelkiant patvirtintus dokumentų šablonus.
  • Greitai ir paprastai suderinti/patvirtinti dokumentą organizacijos viduje.
  • Pasirašyti dokumentus kvalifikuotu elektroniniu arba mobiliuoju parašu.
  • Efektyvinti dokumentų valdymo procesus.
  • Leis taupyti įmonės laiką ir lėšas.
  • Paprasčiau ir greičiau administruoti dokumentus.
  • Paspartinti darbuotojų darbą.
  • Greičiau priimti sprendimus.
  • Ženkliai sumažinti spausdinimo ir archyvavimo kaštus.

Rezultatai, kurių galite tikėtis dirbant su DocLogix kanceliarijos dokumentų valdymo sprendimu

  • iki 50% sumažinsite kaštus, skiriamus popierinių dokumentų saugojimui, transportavimui ir archyvavimui.
  • Sutaupysite 30% laiko, skiriamo dokumentų paieškai.
  • 0 eur nuostolių dėl dingusių dokumentų.
  • Sutaupysite 80% laiko, skiriamo dokumentų derinimui ir tvirtinimui.
  • iki 50% sumažinsite vėluojančių užduočių.
  • Būsite tikri, kad su informacija susiję procesai 100% atitinka teisinius reikalavimus.

Klientas gauna šias naudas:

  • Automatizuoti, atsekami ir kontroliuojami įvairūs veiklos procesai: įvairių tipų sutarčių derinimas, atostogų prašymų tvirtinimas, pakeitimų tvirtinimai, pirkimo sąskaitų-faktūrų tvirtinimas, personalo ir kiti procesai gali būti realizuoti kompiuteriniu būdu, atsisakant fizinio vizų rinkimo ant popierinių dokumentų ir bereikalingo spausdinimo.
  • Užtikrinamas produktyvumas. Visi įmonės dokumentai, nepriklausomai nuo jų tipo, pasiekiama patogiai vienoje vietoje. Vieninga, taisyklėmis pagrįsta dokumentų registracija. Pateikiami įrankiai tiek proaktyviam, tiek reaktyviam užduočių ir pavedimų valdymui.
  • Klaidų minimizavimas. Sprendimas maksimaliai užtikrins darbuotojų klaidų išvengimą. Pateikiami įrankiai: automatinis dokumentų turinio pagal šabloną užpildymas; automatiniai procesai neleis patvirtinti dokumentų ne tiems žmonėms, kurie turi patvirtinti.
  • Iki minimumo sumažintas vadovų laikas, reikalingas vidinių dokumentų (pvz. įsakymų) pasirašymui – daug dokumentų gali būti pasirašomi elektroniniu būdu ir tik vienu veiksmu („srautinis pasirašymas“). Didžiąją dalį vidinių dokumentų galima perkelti iš popierinės formos į pilnai elektroninę, taip sutaupant spausdinimo lėšas ir darbuotojų laiko resursus.
  • Užtikrinamas duomenų saugumas. Lanksti ir patogiai valdoma saugos teisių sistema užtikrins tik sankcionuotą prieigą prie saugomos informacijos. Sprendimas palaiko tiek kvalifikuotą el. parašą (įsk. ADOC V-1.0 ir PDF-LT formatus), tiek nekvalifikuotą el. parašą. Šifruojamas duomenų kanalas (https) ir vartotojų slaptažodžiai. Fiksuojamas bet koks sistemoje atliekamas veiksmas, įsk. dokumentų atidarymą, peržiūrą ir bet kokį informacijos redagavimą.
  • Visi dokumentai randami akimirksniu. 0 Eur nuostolių dėl dingusių dokumentų. Dokumentai skenuojami ir automatizuotai talpinami PDF formatu, operuojama tik skaitmeninėmis kopijomis.
  • Užtikrintas mobilumas – darbai nesustos vien dėl to, kad darbuotojai yra ne biure. Pateikiami įrankiai mobiliam darbui: darbas tiesiai iš MS Outlook aplinkos; programėlės iPhone ir Android telefonams; mobilus elektroninis parašas ir kt.

Išbandyti sistemą Paskaičiuoti kainą

 

Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Aš sutinku” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „DocLogix” Privatumo politikoje.