Klientų skundų valdymo sprendimas – šimtaprocentinė gamybos įmonių atsakomybė

Klientų skundų valdymo sprendimas yra skirtas vienam tikslui – veiksmingai ir automatizuotai valdyti gamybos įmonėms teikiamus klientų skundus. Tai lanksčiausias ir galingas būdas valdyti visų rūšių skundus – nuo garantinės iki pogarantinės produktų priežiūros. Šis sprendimas padeda išspręsti tokias problemas kaip vėlavimas atsakyti į skundus (dėl kurio prarandami klientai ir gaunama daugiau skundų dėl nekokybiško aptarnavimo), informacijos apie skundus praradimas bei netvarkingi dokumentai ir gerina bendrą skundų valdymo įmonese procesų kokybę.

Šis produktas yra dalis pažangesnių „DocLogix“ priemonių, kurios yra būtinos siekiant ekonomiškai spręsti kokybės klausimus, iškylančius gamybos įmonėje, pvz.:

  • kokybės kontrolė,
  • kokybės užtikrinimas,
  • atitikties valdymas,
  • incidentų valdymas,
  • patobulinimų valdymas,
  • audito valdymas,
  • tiekėjo ir (arba) pardavėjo vertinimas.

Kam šis sprendimas yra naudingas?

Šis sprendimas labiausiai tinka gamybos įmonėms, kurios specializuojasi projektinės gamybos srityje, gamina didelių gabaritų, brangius, specializuotus produktus ir nori geriau valdyti skundus, sukurti griežtas skundų valdymo procedūras bei palaikyti kuo geresnius ryšius su klientais.

Sprendimo nauda

  • AUTOMATINIS SKUNDŲ VALDYMAS – efektyvus, tęstinis ir tikslus vidinis klientų skundų nagrinėjimas.
  • GALIMYBĖ GREITAI GAUTI INFORMACIJĄ IR DOKUMENTUS – visa informacija ir dokumentai, susiję su skundu, saugomi vienoje vietoje – „DocLogix“ sistemoje – standartinėje formoje (skundo kortelėje).
  • Geresnis SKUNDŲ TENKINIMO PROCESO MATOMUMAS – galėsite su visais susijusiais darbuotojais dalytis įrašais apie skundus, taip pat matyti, kuris skundo nagrinėjimo etapas pasiektas ir kurie etapai iki šiol buvo užbaigti.
  • Geresnis KLIENTŲ LŪKESČIŲ VALDYMAS ir KLIENTŲ NEPASITENKINIMO MAŽINIMAS.
  • Geresnis ATSEKAMUMAS – galėsite sekti vykstantį darbą ir skundo pakeitimus, naudotis svarbiausia informacija, pvz.: informacija apie skundą nagrinėti paskirtą darbuotoją, skundo nagrinėjimo terminą ir vidaus prioritetą.
  • GERESNĖ visos įmonės darbo, gamybos procesų bei rizikos valdymo KOKYBĖ – galėsite sekti ir analizuoti atsakymų į skundus procesus, pvz.: oficialaus atsakymo laiką ir galutinio sprendimo dėl skundo įvykdymo laiką.
  • Šis sprendimas jums padeda SUMAŽINTI EINAMUOSIUS NUOSTOLIUS, kurių patiriate dėl netinkamo skundų valdymo.

Statistiniai duomenys

  • 40 proc. sutrumpėja skundų nagrinėjimo ciklas.
  • 15 proc. sumažėja nuostoliai dėl netinkamo skundų valdymo.
  • 60 proc. pagerėja skundų nagrinėjimo procesas.

Funkcionalumas

  • Gebėjimas užtikrinti automatizuotą skundų tenkinimo proceso eigą.
  • Vienoda ir lengvai prieinama įrašų apie skundus duomenų bazė.
  • Gebėjimas sukurti skundo kortelę remiantis standartizuota informacija.
  • Gebėjimas sukurti skirtingų rūšių skundų katalogą ir griežtą atsakymų protokolą.
  • Informacijos pateikimas metaduomenų lygmeniu.
  • Skundų registracija tiesiogiai „DocLogix“ sistemoje.
  • Patogi skundų paieškos funkcija.
  • Gebėjimas atlikti pardavėjų ir (arba) subrangovų vertinimą remiantis registruotais pardavėjų ir (arba) subrangovų skundais.
  • Galimybė nustatyti ryšį su kitais verslo objektais kituose „DocLogix“ sprendimuose, pavyzdžiui, tarp klientų skundų ir rizikos, su kuria gali susidurti įmonė.
  • Daugialypė skundų analizė, pvz.: skundui tirti ir (arba) išspręsti skirtas laikas, skundų klasifikacija, galutinis skundų statusas (patvirtintas arba atmestas, nagrinėjamas arba baigtas nagrinėti).
  • Klientų skundo ryšys su konkrečiu darbu ar projektu.
  • Su išoriniais (klientų) ir vidaus (pardavėjų) skundais susijusių verslo procesų rodiklių apskaičiavimas pagal kiekį ir vertę.

Kaip jis veikia?

Kiekvieno skundo atveju taikoma įprasta tvarka, tiksliai atspindinti, kaip kliento skundas yra nagrinėjamas gamybos įmonėje: paskiriamas atsakingas darbuotojas, nustatomi terminai, prioritetai, skundo nagrinėjimo etapai, bendraujama su klientais ir atliekami taisomieji veiksmai. Visi atsakingi darbuotojai apie tai informuojami el. paštu. Sistema seka užduočių statusą ir siunčia priminimus apie taisomuosius veiksmus ir (arba) pranešimus apie netrukus besibaigsiantį užduoties atlikimo terminą.

doclogix-customer-claims-management

 

Siekdami dar geresnio organizacijos valdymo, klientų skundų valdymo sprendimą pasirinkę klientai taip pat naudojasi šiais „DocLogix“ sprendimais:

Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Naršydami toliau Jūs sutinkate su DocLogix privatumo politika.