„DocLogix 2017 R2“| Kas naujo?

Siekdami savo klientams pasiūlyti įrankius ir sprendimus, pritaikytus naujų teisės aktų ir reglamentų įgyvendinimui, pristatome jums „DocLogix 2017 R2“.

Susipažinkite su „DocLogix 2017 R2″ naujovėmis:

  • BDAR (GDPR) ataskaitos
  • Mobilus pasirašymas su ECC sertifikatais
  • Latviškų pasirašymo kortelių eParaksts su įmonės „Oberthur” programine įranga palaikymas
  • Elektroninio pašto serverio protokolo IMAP palaikymas
  • Patogesnis darbas su dokumentų kortelėmis: sistema prisimins paskutinę naudotą dokumento kortelę
  • Optimizuokite greitaveiką: lengvai identifikuokite ir pašalinkite nebenaudojamus formos atributus.
  • Duomenų eksportavimas į Microsoft Excel nenaudojant MS Office licencijos serveryje
  • Naujos „DocLogix” sistemos spalvos

DocLogix 2017 R2.pdf (atsisiųsti)

 

BDAR (angl. GDPR) ataskaitos

2018 m. gegužės 25 d. – data, kai įsigalioja Bendrasis duomenų apsaugos reglamentas. Naują „DocLogix 2017 R2“ versiją išplėtėme bendriniais įrankiais, skirtais padėti įmonėms atitikti BDAR.

Produkto įrankiai:

Pagrindiniai įrankiai, kuriuos sukūrėme – galimybė formuoti dviejų tipų ataskaitas:

Duomenų subjekto užklausos ataskaita:

  • šios ataskaitos pagalba jūs turėsite galimybę automatizuotai surinkti informaciją apie duomenų subjektą;
  • peržiūrėti su duomenų subjektu susijusius dokumentus ir kitus įrašus suformuotoje ataskaitoje.

Ataskaita suteiks galimybę lengviau įgyvendinti BDAR reglamento suteikiamą duomenų subjekto teisę gauti apie jį „DocLogix“ sistemoje esančią informaciją: t.y. duomenų subjekto teisė susipažinti su duomenimis. Tai jums padės pagreitinti ir supaprastinti informacijos apie duomenų subjektą suradimą.

Atliktų veiksmų sistemoje ataskaita:

  • šios ataskaitos pagalba jūs turėsite galimybę lengviau analizuoti sistemoje atliktus vartotojo veiksmus;
  • matyti duomenis skirtingais pjūviais: laikotarpio arba vartotojo perspektyvoje, pvz.: kokius veiksmus su duomenimis sistemoje atliko vartotojas tam tikru laikotarpiu.

Ataskaita padės lengviau nustatyti potencialius asmens duomenų saugumo pažeidimus, susijusius su neteisėtu duomenų panaudojimu bei siekiant duomenų valdytojui įvykdyti BDAR reglamente nurodytą pareigą nustatyti pažeidimą ir informuoti apie jį duomenų subjektą. Šios ataskaitos pagalba jūs galėsite paprasčiau ir greičiau surasti informaciją apie galimus pažeidimus.

 

*Esant individualizuotų sprendimų poreikiui, kreipkitės į savo „DocLogix“ klientų aptarnavimo vadovę.

 

 

Mobilus parašas su ECC sertifikatais

Ir toliau pasirašykite dokumentus mobiliuoju parašu. Nuo 2018 m. liepos 1 d.  pasikeitus mobiliųjų parašų sertifikatams, „DocLogix“ sistemą pritaikėme prie šių pokyčių. Naujoje „DocLogix 2017 R2“ versijoje galite įkelti, patikrinti ir pasirašyti dokumentus naudojant naujuosius ECC sertifikatus.

Operatoriai*, kurie palaiko ADOC dokumentų pasirašymą ir tikrinimą su ECC sertifikatais:

  • Telia – sertifikato išdavėjas įmonė „SK“
  • Bitė – sertifikato išdavėjas įmonė „SK“
  • Tele2 – sertifikato išdavėjas VĮ Registrų centras ir įmonė „SK“

*Operatoriai gali keisti sertifikatų tiekėjus.

 

Latviškų pasirašymo kortelių eParaksts su įmonės „Oberthur” programine įranga palaikymas

„DocLogix” sistema naudojasi ne tik Lietuvos, bet ir užsienio klientai. Todėl nuolatos atnaujiname sistemą sprendimais, kurie aktualūs klientams už Lietuvos ribų. Į naują versiją įtraukėme ir naujų Latvijos elektroninio parašo eParaksts kortelių palaikymą. Nuo šiol klientai, norintys „DocLogix” sistemoje pasirašyti dokumentus el. parašu, galės tai padaryti ir su naujomis kortelėmis.

 

Elektroninio pašto protokolo Internet Message Access Protocol (IMAP) palaikymas

Nuo šiol „DocLogix“ sistemoje atsiranda galimybė importuoti el. laiškus iš pašto dėžučių naudojant pažangesnį IMAP protokolą.

 

 

 

Patogesnis darbas su dokumentų kortelėmis: sistema prisimins paskutinę naudotą dokumento kortelę

Kad naudotis „DocLogix” sistema būtų dar patogiau, sukūrėme funkcionalumą, kuris leidžia sistemai prisiminti, kokią kortelę buvo atidaręs vartotojas.

 

 

 

Optimizuokite greitaveiką: lengvai identifikuokite ir pašalinkite nebenaudojamus formos atributus.

Plėtojant sprendimus ir atnaujinant dokumentų formas, neretai jose lieka nebereikalingų atributų, kurie įtakoja sistemos greitaveiką. Nuo šiol aptikite juos paprasčiau ir optimizuokite greitaveiką: pašalinkite nebenaudojamus atributus iš formų. Sistema randa atributus, kuriuos potencialiai galima pašalinti iš formos ir perspėja apie juos vartotoją, bei leidžia pašalinti tokius atributus.

Sistemai aptikus nenaudojamus atributus, formos viršuje parodomas informacinis pranešimas:

 

Duomenų eksportavimas į Microsoft Excel nenaudojant MS Office licencijos serveryje

Naujas funkcionalumas leidžia eksportuoti Rodinio ir Formos duomenis į Excel neturint įdiegto Microsoft Office paketo serveryje.

 

Naujos „DocLogix” sistemos spalvos

„DocLogix 2017 R2“ versijoje leidžiame vartotojui pasirinkti naujas sistemos spalvas. Siūlome šias temas:

  • DocLogix 2017 Blue
  • DocLogix 2017 Dark Blue
  • DocLogix 2017 Dark Green
  • DocLogix 2017 Gray
  • DocLogix 2017 Green
  • DocLogix 2017 Orange
  • DocLogix 2017 Violet

Pateikiame porą spalvų temų pavyzdžių:

Komentarai
Susisiekite su mumis

Norėtumėte sužinoti kaip „DocLogix“ gali padėti Jūsų organizacijai? Susisiekite su mumis, užpildydami žemiau esančią formą.

Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Supratau” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „DocLogix” Privatumo politikoje.