"DocLogix 2020" e-pasirašymas!

Pasitikite atnaujintą dokumentų ir procesų valdymo versiją – DocLogix 2020. Elektroninių dokumentų pasirašymo paketas Jūsų verslui!

 Pagrindinis kiekvienos versijos tikslas – sukurti kuo didesnę pridėtinę vertę savo klientams. Dar praėjusiais metais numatėme e-pasirašymo paslaugų poreikio augimą ir išsikėlėme aiškų naujos versijos kūrimo tikslą. Skaitmenizuoti elektroniniai parašai, pasirašymas išmaniuoju įrenginiu ir viskas, kas susiję su šiomis technologijomis – neišvengiama būtinybė norint išlikti konkurencingu šiandieniniame verslo pasaulyje.

 

Doclogix 2020 funkcijų sąrašas: 

  • Galimybė integruotis su pasirašymo Portalu
  • Asice konteinerio pasirašymas/sudarymas. Pilnas EU standarto parašo palaikymas
  • SmartID pasirašymo technologija
  • Kvalifikuotas eIDAS compatible qualified PDF pasirašymas
  • Pasirašymas nesaugant sistemoje asmens duomenų
  • Visiškai atnaujintos skenavimo funkcijos!

 

 

Galimybė integruotis su pasirašymo portalu

Nuo šiol siūlome pasirašyti PDF dokumentus pakviečiant  išorinius vartotojus. Tiekėjai ar klientai pasirašymo portalo pagalba galės pasirašyti Jūsų siųstus dokumentus. 

 

 

ASiC-E konteinerio pasirašymas/sudarymas. Pilnas EU standarto parašo palaikymas

Elektroninis parašas kaip labai patogi priemonė dokumentams pasirašyti plačiai naudojama ne tik Lietuvoje, bet ir Baltijos bei kitose užsienio šalyse. Nuo 2019 m. Estija paskelbė, kad plačiai naudojamą .bdoc formatą pamažu keičia į patikimesnį ir tarptautinius standartus atitinkantį ASiC formatą. ASiC (dar žinomas kaip BDOC-TS ar ASiC-E LT) – vienas plačiausiai naudojamų elektroninių parašų formatų Baltijos šalyse. Nuo šiol gavę šiuo formatu pasirašytą dokumentą, galėsite jį įkelti į „DocLogix“ sistemą ir patikrinti jo galiojimą. Tai palengvins klientų, tiek esančių užsienyje, tiek dirbančių su užsienio kompanijomis, darbą. 

 

 

Smart-ID pasirašymo technologija 

Patogus elektroninių dokumentų pasirašymas naudojant unifikuotą Baltijos šalyse programėlę „Smart-ID“. Asmens tapatybės nustatymas naudojant „Smart-ID“ programėlę yra patogus ir greitas.Programėlę galite atsisiųsti  į visus „Android“ ir „iOS“ operacinę sistemą naudojančius išmaniuosius įrenginius. Norėdami susikurti paskyrą ir užbaigti registracijos procesą vos per kelias minutes, vadovaukitės programėlėje pateiktomis instrukcijomis. Jei norite tai padaryti banko skyriuje, su savimi turėkite asmens tapatybės dokumentą, pvz., pasą ar tapatybės kortelę, ir Jūsų tapatybė bus patvirtinta vietos banko skyriuje. Užbaigę registraciją, galite iškart ja naudotis! Jei norite naudoti Smart-ID“ keliuose išmaniuosiuose įrenginiuose, atsisiųskite programėlę į kiekvieną iš jų atskirai ir užregistruokite savo paskyrą. 

Negana to, su „Smart-ID“ prie elektroninių paslaugų galite jungtis ir naudodamiesi kitais įrenginiais. Pavyzdžiui, savo el. banku galite ir toliau naudotis kompiuteryje, prisijungimui prie jo naudodamiesi išmaniajame telefone veikiančia „Smart-ID“ programėle. Kuriuo įrenginiu besinaudotumėte prieigai prie konkrečios el. paslaugos, prisijungimas prie jos išliks paprastas, patikimas ir patogus. 

Smart-ID“ gali būti naudojamas prisijungiant prie e. paslaugų, elektroninės bankininkystės ir dokumentų pasirašymo. Smart-ID“ pateikti parašai yra teisiškai įpareigojantys, pripažįstami visose ES valstybėse ir turi tokią pačią teisinę galią kaip ir ranka rašyti parašai. 

Smart-ID“ programėle naudotis ypač paprasta, net jei niekada nesate naudojęsi jokia programėle ar tapatybės patvirtinimo įrankiu.

 

 

Kvalifikuotas eIDAS compatible qualified PDF pasirašymas

Pagal eIDAS reglamentą (ES) Nr. 910/2014 kvalifikuotas elektroninio parašo sertifikatas reiškia „elektroninių parašų sertifikatą, kurį išduoda kvalifikuotas pasitikėjimo paslaugų teikėjas“ ir kuris atitinka šiame reglamente nurodytus reikalavimus. Kad būtų kvalifikuotas pasitikėjimo paslaugų teikėjas, subjektas turi gauti kvalifikuotą statusą iš savo valstybės narės priežiūros organo, kuris įgalioja tą subjektą teikti kvalifikuotas pasitikėjimo paslaugas, kurios bus naudojamos kuriant kvalifikuotus elektroninius parašus. 

 

 

Pasirašymas neišsaugant sistemoje asmens duomenų

Dabar pasirašymas su asmens kodu ar telefono numeriu yra dar saugesnis. Naudodami asmens kodą ar telefono numerį pasirašant mobiliuoju parašu Jūs galite būti ramūs, Jūsų asmens duomenys nėra išsaugomi. Tokiu atveju Jūsų įvesta informacija yra naudojama tik pagal jo rinkimo tikslą (m. parašo įgalinimą) ir su juo nebūtų atliekami pertekliniai duomenų tvarkymo veiksmai (saugojimas).

Visiškai atnaujintos skenavimo funkcijos! 

Dokumentų skenavimas fiksuoja duomenis iš popierinių dokumentų ir paverčia juos į skaitmeninius formatus, kad būtų lengviau juos saugoti, atlikti atitinkamą paiešką, archyvuoti ir kitaip panaudoti verslo procesuose. Šis procesas fizinį dokumentą perkelia į virtualias laikmenas ar tam skirtas talpinimo sistemas.

Žengdami koja kojon su skaitmenizavimo procesais atnaujiname savo dokumentų ir procesų valdymo sistemos funkcionalumus, pagal klientų poreikius. DocLogix 2020 versijoje atrasite visiškai pasikeitusią skenavimo funkciją, kuri dabar veikia visose windows operacinės sistemos naršyklėse (Chrome, Firefox, Edge, Internet Explorer, Opera). Atnaujintoje skenavimo funkcijoje atsiranda naujas pasirenkamas skenavimo formatas – PNG. Taip pat nuo šiol galima personalizuoti skenavimo nustatymus pagal savo poreikius. Nuskenavus dokumentą galima jį matyti tiesiai per naršyklę. Kliento darbo vietose nebereikia papildomos (licencijuotos) programinės įrangos supaprastintas pats diegimo procesas.

 

 

Reikia detalesnės informacijos? Kreipkitės į mus

Tel: 8 (5) 274 58 53
El. paštu: sales@doclogix.lt

 

Komentarai
Susisiekite su mumis

Norėtumėte sužinoti kaip „DocLogix“ gali padėti Jūsų organizacijai? Susisiekite su mumis, užpildydami žemiau esančią formą.

Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Supratau” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „DocLogix” Privatumo politikoje.