Elektroninių dokumentų pasirašymas su Smart-ID DocLogix sistemoje

Pasaulio bankas skaitmeninę tapatybę įvardija kaip vieną iš keturių svarbiausių veiksnių skaitmeninei pažangai verslo viešajame ir privačiame sektoriuose užtikrinti. Tinkamai išplėtota ir vartotojui patogi elektroninio identifikavimo infrastruktūra suteikia praktinės naudos. Ji reiškia mažesnius administracinius kaštus ir laiko sąnaudas, kokybiškesnį viešųjų paslaugų prieinamumą.

Modernėjant pasauliui žmogus keičia savo įprastus įrankius į tokius, kurie sprendžia problemas greičiau ir paprasčiau. „Smart-ID“ yra vienas iš tų įrankių, pakeitęs fizines kodų korteles ir generatorius. 

 „Smart-ID“ – tai išmanus, unifikuotas Baltijos šalių įrankis, leidžiantis patogiai naudotis e-paslaugomis tiek asmeninėms, tiek įmonės paskyroms. „Smart-ID“ programėlė yra paprastas, saugus ir išmanus įrankis, leidžiantis patvirtinti savo tapatybę elektroniniu būdu. Taip pat gali būti naudojamas prisijungiant prie e. paslaugų, elektroninės bankininkystės ir dokumentų pasirašymo sistemų. „Smart-ID“ pateikti parašai yra teisiškai įpareigojantys, pripažįstami visose ES valstybėse ir turi tokią pačią teisinę galią kaip ir ranka pasirašyti parašai.  Būtent todėl rekomenduojame savo klientams turėti  „Smart-ID” ne tik kaip alternatyvą kitiems pasirašymo įrankiams, bet kaip vieną iš pagrindinių pasirašymo būdų. Verta paminėti, jog apsisaugoti nuo netikėtų gamtos ar technologinių “Force majore” įvykių niekada nėra per anksti.

 „Smart-ID“ programėle galite naudotis bet kur ir bet kuriuo metu, kadangi ji visada yra Jūsų išmaniajame įrenginyje. Jai veikti tereikia interneto ryšio. „Smart-ID“ programėle naudotis ypač paprasta, net jei niekada nesate naudojęsi jokiu kitu tapatybės patvirtinimo įrankiu.Programėlę galite atsisiųsti į visus „Android“ ir „iOS“ operacinę sistemą naudojančius išmaniuosius įrenginius. 

 Pasididinkite video norėdami matyti detalesnį vaizdą

Naujausiojoje DocLogix 2020 versijoje suSmart-ID“ programėlės pagalba galėsite lengvai, greitai ir saugiai pasirašinėti ASiC, ADOC, EDOC ir PDF dokumentus.  

 

Turite daugiau klausimų apie dokumentų ir procesų valdymo sistemą ar  naujasias jos funkcijas, susisiekime tel: 8 (5) 274 58 53 ar el. paštu: sales@doclogix.lt 

Komentarai
Susisiekite su mumis

Norėtumėte sužinoti kaip „DocLogix“ gali padėti Jūsų organizacijai? Susisiekite su mumis, užpildydami žemiau esančią formą.

Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Supratau” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „DocLogix” Privatumo politikoje.