Priežiūros paslaugos

Savo klientams teikiame sistemos priežiūros paslaugas. Jas teikiame produkto garantijos pagrindu arba pasirašius metinę paslaugų teikimo sutartį. Produkto ir konfigūracijos garantija užtikrina, kad visos įdiegtos ir sukonfigūruotos funkcijos veiktų korektiškai. Jei atsiranda tokio pobūdžio klaidų, mūsų specialistai nedelsiant jas pašalins. Metinė priežiūros paslauga klientams suteikia teisę į neribotas konsultacijas telefonu ar el. paštu ir pagalbą sprendžiant problemas. Klientams garantuojame greitą reakciją į užklausas.

Teikiamų paslaugų kokybę užtikrina kvalifikuoti „DocLogix“ specialistai. Kiekvienam klientui priskiriamas dedikuotas konsultantas, išmanantis kliento verslo specifiką ir įdiegtą sprendimą, tai leidžia efektyviai spręsti problemas ir išlaikyti bendravimo tęstinumą. Teikiamos konsultacijos apima sistemos naudojimo klausimus, problemų sprendimą, pagalbą konfigūruojant naujas funkcijas.

Sklandų ir patogų paslaugų teikimą užtikrina „DocLogix“ pagrindu sukurta klientų aptarnavimo sistema. Ji klientams suteikia galimybę kreiptis į pagalbos įvairiais kanalais: telefonu, el. paštu ir prisijungus nuotoliniu būdų. Techninio aptarnavimo sistemoje registruojamos visos gaunamos užklausos ir kaupiama sprendimų žinių bazė, kuria gali pasinaudoti mūsų konsultantai spręsdami naujas problemas.

Susidomėjote sistemos priežiūros paslaugomis? Kreipkitės į mus

Tel: 8 (5) 274 58 53
El. paštu: sales@doclogix.lt

Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Supratau” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „DocLogix” Privatumo politikoje.