Rizikos ir incidentų valdymo sprendimas

„DocLogix“ rizikos ir incidentų valdymo sprendimas sukurtas dviem pagrindinėms gamybos verslo sritims – rizikai ir incidentams valdyti. Suprantame, kad įvykus incidentui, viskas netrukus gali virsti netvarka, dėl kurios patiriami laiko nuostoliai, prarandami brangūs ištekliai ir lėšos. Todėl sukūrėme sprendimą, kuris padeda kontroliuoti bet kokį potencialiai gamybos sektoriuje galinti įvykti incidentą (dėl žaliavų, sveikatos ir saugumo bei finansų). Šis saugus, lankstus ir paprastas sprendimas padės jums sekti jūsų bendrovėje įvykusius incidentus, padės standartizuoti jūsų taisomųjų veiksmų planą bei sukurti automatinį prevencinių ar taisomųjų veiksmų srautą, kad būtų galima geriau valdyti incidentus bei su jais susijusią riziką.

risk-and-incident-management

 Kam naudingas šis sprendimas?

VISOMS BENDROVĖMS, KURIOS RIMTAI VERTINA RIZIKOS IR INCIDENTŲ VALDYMĄ.

Šis sprendimas naudingas visiems darbuotojams. Kai kiekvienas žino, kur rasti būtiną informaciją ir kas yra atsakingas už taisomuosius veiksmus bei kokius dokumentus reikia pildyti vėliau, galima lengviau išvengti tragiškų pasekmių, dėl kurių patiriami finansiniai nuostoliai, gali būti iškelti ieškiniai ar net nutraukta įmonės veikla.

Sprendimo nauda

Nepaisant jūsų įmonės pobūdžio ar dydžio, gali būti sunku valdyti bei sekti incidentus, dėl kurių darbuotojai gali patirti traumų ar susirgti, kurie daro žalą aplinkai ar sukelia nuostolių nuosavybei. Todėl „DocLogix“ rizikos ir incidentų valdymo sprendimas padės imtis tinkamų veiksmų, kad rizika būtų suvaldyta, o incidentų išvengta.

risk-and-incident-management1

  • Efektyvesnis INFORMACIJOS PLATINIMAS automatizuojant darbo procesus ir įspėjimus sistemoje.
  • Galimybė PERŽIŪRĖTI BUVUSIUS INCIDENTUS yra naudinga duomenims analizuoti, vėlesniems taisomiesiems veiksmams vykdyti ir tiems veiksmams analizuoti.
  • AIŠKI ATSAKOMYBĖ didina darbuotojų atskaitomybę.
  • SKAIDRUS ir STANDARTIZUOTAS incidentų registravimas.
  • Incidentai taisomi iš karto.
  • Galimybė SUSIETI RIZIKĄ SU PAGRINDINIAIS INCIDENTAIS.
  • Galimybė tiksliai ĮVERTINTI RIZIKĄ skirtingose kategorijose (įskaitant nesėkmės tikimybę, ilgalaikio gedimo tikimybę, poveikį verslui ir kt.), kad būtų galima suteikti prioritetus prevenciniams veiksmams, kurių reikia imtis skiriant deramą dėmesį ir juos vykdyti eilės tvarka.
  • Naudojantis rizikos sekimo funkcija nuolat MAŽINAMA INCIDENTŲ GALIMYBĖ.
  • Dokumentai bus saugesni, nes galima pasirinkti, ką matys kiekvienas darbuotojas arba vartotojų grupė. Pavyzdžiui, rizikos koordinatoriai iš skirtingų padalinių galės lengvai pranešti ir turės prieigą prie savo padalinio įrašų, rizikos vadovai turės prieigą prie viso skirtingų padalinių įrašų sąrašo, o kiekvienas aukščiausio rango vadovas turės po atskirą prieigą.
  • INCIDENTŲ ir asmenų, anksčiau pakliuvusių į incidentus, DUOMENŲ BAZĖ. Šis sprendimas dar veikia kaip duomenų bazė, kurioje laikomi įrašai apie incidentus, kurių gali prireikti per auditus, draudimui arba gali reikėti šią informaciją pateikti potencialiems klientams.
  • Visa įmonė geriau tenkins ISO standartų ir įstatymų reikalavimus, kadangi bus nuolat pranešama apie incidentus, fiksuojami veiksmai ir valdoma informacija.
  • Galima lengvai prieiti prie dokumentų, kuriuose laikoma informacija apie taisomuosius veiksmus (evakavimo procedūrų aprašymai, pareigų delegavimas ir kt.); iš naujo pristatomos standartinės operacijos; nurodymai, kaip įvykdyti užsakymus, finansinius sandorius ir gamybos procesus, jei įvyktų incidentas; verslo tęstinumo planas bei kita svarbi informacija.
  • Naujausios ELEKTRONINIŲ DOKUMENTŲ versijos gaunamos keliais pelės spragtelėjimais.

risk-and-incident-management2

 

Funkcijos

  • Individualiai sukurtos formos ir požymių rinkiniai, kuriuose visiškai atsispindės reikiami incidento bei rizikos įveikimo aprašai.
  • Automatiškai apskaičiuojamas bendras rizikos balas ir automatiškai įvertinamas priskirtos rizikos tipas, priklausomai nuo konkretaus balo aprašo ar skirtingų parametrų.
  • Fiksuojami įrašams daromi pakeitimai.
  • Atsakymai pateikiami atsižvelgiant į pareigas įmonėje.
  • Patogiai laikoma informacija. Užuot atskirose bylose saugant įrašus apie incidentus padaliniuose arba rizikos mažinimo įrašus, visiems padaliniams sukuriami du įprasti sąrašai: vienas – incidentų, kitas – rizikos mažinimo.
  • Automatiškai konsoliduojami skirtingų padalinių duomenys.
  • Skirtingas sistemos vaizdas kiekvienam registruotam vartotojui.
  • Galimybė konkretiems vartotojams paslėpti ar rodyti kai kurią informaciją.
  • Automatiškai kuriamos ataskaitos.
  • Nesėkmingų atvejų registras ir poveikio analizės funkcijos.
  • Taip pat visos kitos funkcijos, kurias užtikrina „DocLogix“ platforma („DocLogix“ funkcinės galimybės).

 

Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Supratau” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „DocLogix” Privatumo politikoje.