„DocLogix“ įrenginių techninės priežiūros sprendimas – geriausias būdas jūsų įmonėje užtikrinti nepertraukiamą gamybą

Lankstus ir nebrangus „DocLogix“ įrenginių techninės priežiūros sprendimas sukurtas tam, kad padėtų efektyviai valdyti su pramoniniais įrenginiais susijusią veiklą – sumažinamas ją planuoti ir atlikti reikalingas laikas bei pastangos. Šis sprendimas apima skirtingų tipų mašininės įrangos techninę priežiūrą, pvz.: gedimų, prevencinę, laiku pagrįstą, periodinę techninę priežiūrą, būklės kontrolę ir kitą.

Pasitelkdami „DocLogix“ įrenginių techninės priežiūros sprendimą galėsite:

  • lengvai rinkti visą informaciją, susijusią su įrenginio technine priežiūra,
  • iš anksto planuoti ir laiku atlikti būtinąsias kiekvieno įrenginio patikras,
  • analizuoti informaciją ir duomenis, kad galėtumėte optimizuoti visus įrangos techninės priežiūros aspektus.

„DocLogix“ sistema taip pat išsamiai planuoja ir fiksuoja visą techninės priežiūros veiklą bei gali suteikti informacijos, kaip optimaliai planuoti (ne per retai, bet ir ne per dažnai) konkrečių, skirtingomis sąlygomis dirbančių įrenginių grupių patikros ir techninės priežiūros darbus.

Kam šis sprendimas gali būti naudingas?

Šis sprendimas tinkamas gamybos įmonėms, kurios pavargo praradinėti pinigus, medžiagas, laiką ir klientus, kadangi jos per daug laiko sugaišta atlikdamos įrangos techninę priežiūrą ir sau negali leisti prastovos bei turi iš anksto planuoti visus su savo įrenginių technine priežiūra susijusius darbus.

machine-maintenance3

Sprendimo privalumai

  • Mažesnis įrangos gedimų skaičius– įrangos problemos bus aptiktos ir techninė priežiūra suteikta prieš joms dar nespėjus virsti brangiai kainuojančiais nemalonumais.
  • Standartizuotos techninės priežiūros procedūros kūrimas– už techninę priežiūrą atsakingi žmonės bus visada informuoti apie situaciją.
  • Užtikrina, kad visos suplanuotos patikros būtų atliekamos laiku– sistema leidžia sudaryti įrenginių, įrangos, įrangos grupių ir kt. elementų techninės priežiūros planą. Visus duomenis galima tvarkyti pagal skirtingas kategorijas: plano tipą, dažnumą arba paskutinės patikros laiką.
  • Didesnis vidutinis laikas tarp gedimų (MBTF) ir geresnis įrangos efektyvumas.
  • Ilgesnis įrenginių darbo laikas ir gyvavimo ciklas– galėsite rinkti ir analizuoti visą būtiną informaciją apie įrangos patvarumą bei eksploatacines savybes.
  • Didesnis techninės priežiūros darbų efektyvumas– techninės priežiūros vadybininkai turės daugiau informacijos, kad galėtų geriau suplanuoti savo darbus, susijusius su technine priežiūra.
  • Trumpesnis aptarnavimo ir techninės priežiūros darbų bei remonto laikas– sistema užtikrins, kad įprastinės patikros būtų atliekamos laiku.
  • Pasikartojančių įrangos problemų identifikavimas, kad būtų ištaisytos visos priežastys – sistemoje galėsite matyt ryšius tarp techninės priežiūros užklausų ir problemų ataskaitų.
  • Efektyvus ir patogusprevencinės įrenginių techninės priežiūros planavimas.
  • Sumažėjęs baudų už prastovas skaičius.
  • Prioritetų suteikimas įrenginio / įrangos techninės priežiūros darbams.
  • Lengva prieiga prie informacijos – patikrų istorijos, su technine priežiūra susijusių kaštų apžvalgų, techninės priežiūros ataskaitų, būsimų patikrų prognozių, suplanuotų patikrų ir t.t.
  • Kaštų taupymas techninės priežiūros srityje– ši sistema padės išvengti gamybos pertraukimo bei didelių ir brangiai kainuojančių prastovų, remonto darbų, taip užtikrinant, kad kiekvieną būtiną patikrą planuotumėtes patys.
  • Geresnė sauga gamykloje.

machine-maintenance4

 

Funkcionalumai

  • Lengva prieiga prie su įrenginiu susijusių aprašomųjų / statinių duomenų:
    • statinių duomenų, apimančių pavadinimą, klasifikaciją ir pagrindinius techninius parametrus,
    • nusidėvėjimo metodo naudojimo,
    • ryšio su atitinkamu įrašu išorinėse sistemose pagal numerį (pvz.: su buhalterine programine įranga),
    • galimybės paprastai pritaikyti aprašomųjų atributų skaičių įrenginio formoje, pasitelkiant parametrizavimo procesą,
    • momentinės paieškos, įskaitant visus metaduomenis ir susijusių dokumentų teksto tipo turinį.

machine-maintenance

 

  • Lengva prieiga prie su įrenginiu susijusių dokumentų (tiesioginė prieiga iš įrenginio kortelės):
    • Lengvai pasiekiami įrangos naudotojo vadovai ir techninės dokumentacijos.
    • Galimybė saugoti ir (arba) susieti bei pasiekti bet kokį kitą failą ir (arba) „DocLogix“ dokumentą iš įrenginio kortelės.
  • Struktūrizuota prieiga prie visos įrenginio istorijos, pvz.: susijusių įrašų ir dokumentų (tiesioginė prieiga iš įrenginio kortelės):
    • Tiesiogiai iš atitinkamo įrenginio kortelės pasiekiami visi skirtingi susijusių įvykių tipai, įskaitant:
      • techninės priežiūros užklausas;
      • techninės priežiūros darbus su jų ataskaitomis;
      • patikros veiksmus su jų ataskaitomis;
      • naujas instaliacijas arba modernizacijas;
    • Efektyvus ryšio tarp pagrindinio įrenginio ir jo antrinių komponentų, modulių ir dalių valdymas. Sistema neapriboja įdėtųjų lygių kiekio ir leidžia naudotojui tiksliai išskleisti visus antrinius lygius ryšių medyje.
    • Dinaminis techninės priežiūros būsenos sekimas, priklausomai nuo to, ar techninės priežiūros darbas suplanuotas ar atliktas.
    • „DocLogix“ sprendimas palaikomas automatiškai:
      • Techninės priežiūros ataskaitos (techninės priežiūros užsakymo) sukūrimas remiantis jau užregistruota techninės priežiūros užklausa.
      • Techninės priežiūros ataskaitų (laukelyje užpildomų rankiniu būdu) turinio kūrimas priskyrus metaduomenis, įskaitant ryšį su įrenginiu.
      • Pranešimų el. paštu siuntimas asmeniui, atsakingam už techninės priežiūros atlikimą.
      • Naudotojai vieni kitiems gali priskirti vienos užduoties priskyrimus kartu su numatytomis pristatymo datomis. Sistema išsiųs prevencinius bei, pavojaus arba uždelsimo atveju, korekcinius pranešimus.

machine-maintenance1

 

  • Užregistruoja įrenginio darbo valandas bei techninės priežiūros darbus ir jų kaštus. Naudotojas gali lengvai išskleisti ir apskaičiuoti konkretaus laikotarpio bendrus kaštus už techninės priežiūros darbus arba darbo valandų skaičių.
  • Techninės priežiūros planus galima priskirti įrenginių klasėms (grupėms)– yra galimybė kurti atskirą konkretaus įrenginio tipo grupę.
  • Sistema palaiko 3 planų tipus(kontroliuojamus, planuojamus pagal):
  • nepertraukiamus kalendorinius laikotarpius, atstumo myliomis padidėjimą arba įrenginio darbo valandų padidėjimą.
  • Sistema numato kitos būtinos įrenginio atstumo myliomis ar darbo valandų atskaitos datą.
  • Naudotojas gali lengvai išskleisti į patikrą įtrauktų įrenginių sąrašą.
  • Sistema palaiko paprastą inventoriaus valdymo sprendimą,skirtą įrangos dalims, naudojamoms patikroms arba techninės priežiūros darbams.

machine-maintenance2

 

Šį sprendimą galima integruoti į kitus „DocLogix“ sprendimus, pvz.:

  • Inventoriaus valdymą
  • Kalibravimo valdymą
  • Kitas sistemas

Integravimas

„DocLogix“ užsakymo valdymo sprendimą galima integruoti į bet kokią operacinę sistemą, įskaitant apskaitos arba konkrečius įmonės išteklių planavimo procesus.

 

 

 

 

Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Supratau” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „DocLogix” Privatumo politikoje.