„DocLogix“ pardavimo procesų palaikymo (CRM) sprendimas – veiksmingas būdas valdyti santykius su klientais

„DocLogix“ pardavimo procesų palaikymo (CRM) sprendimas – tai naudingas įrankis organizacijoms, norinčioms įtraukti visus susijusius darbuotojus į informacijos klientams valdymą (tokią veiklą, kaip sekimas, stebėjimas, redagavimas ir analizė).

Šis „DocLogix“ produktas – tai vertingas įrankis pardavimo vadovams, pardavimo specialistams, pardavimo ir produkto strategams, rinkodaros komandoms bei už pristatymą ir klientų skundų valdymą atsakingiems specialistams. Šis sprendimas suteikia galimybę lengviau kontroliuoti kasdienes užduotis ir padeda veiksmingiau rinkti, valdyti ir analizuoti su tam tikru pardavimu susijusią informaciją.

DocLogix“ pardavimo procesų palaikymo sprendimas siūlo tik reikalingas rentabilios kainos funkcijas ir nesivaržo su sudėtingomis autonominėmis CRM programomis.

Norėdami užtikrinti dar geresnį organizacinį valdymą, mes rekomenduojame pardavimo procesų palaikymo sprendimą naudoti kartu su kitomis naudojimui paruoštomis verslui skirtais sprendimais (sukurtomis DocLogix dokumentų ir procesų valdymo platformoje), pavyzdžiui:

Ką jūs gausite:

  • Galimybę valdyti su pardavimo ir rinkodaros užduotimis susijusius dokumentus.
  • Struktūrizuotą prieigą prie visos pardavimo procesų istorijos.
  • Galimybę diferencijuoti informaciją pagal padalinius. Šios funkcinės galimybės yra ypač naudingos toms įmonėms, kurios palaiko ilgalaikius santykius su vienu klientu. Galėsite filtruoti informaciją pagal skirtingus produktus arba komercinius pasiūlymus, pateiktus vienai įmonei.
  • Galimybę vertinti pardavėjų darbo pastangas.
  • Galimybę analizuoti pardavimo komandų atliekamus veiksmus ir tokiais veiksmais pardavimo procesams daromą poveikį.
  • Informacijos duomenų bazę, kuria galima lengvai apsikeisti su klientais.
  • Galimybę pateikti pastabas dėl atliktų veiksmų.

Kam šis sprendimas gali būti naudingas?

PARDAVIMO VADOVAMS

  • Pardavimo prognozės – šis sprendimas suteikia vadovams galimybę tiksliai įvertinti potencialų pardavimo tikslų įvykdymą.
  • Išsami informacija apie pardavimo procesus – pardavimo procesų palaikymo (CRM) sprendimas suteikia išsamią informaciją apie pardavimo procesus (pavyzdžiui, informaciją apie tam tikrų projekto etapų visame procese pasiekimą).
  • Informacija apie pardavimo galimybes – vadovas gali lengvai gauti visą naujiems pardavimams reikalingą informaciją, pavyzdžiui, pastabas ir informaciją apie jau atliktus veiksmus.
  • Pardavėjų darbo pastangų vertinimas – šis sprendimas tarnauja kaip žinių bazė, apimanti tokius elementus, kaip ataskaitos, projektų dokumentacija bei visa kiekvieno sandorio istorija.

PARDAVIMO SPECIALISTAMS

  • Pardavimo specialistų veiksmų duomenų bazė – sprendimas pateikia visus komentarus ir pastabas apie iki šiol atliktus veiksmus glausta forma. Šis sprendimas padeda kontroliuoti ir planuoti artimiausių veiksmų datas.
  • Su klientu apsikeistos informacijos duomenų bazė – sistemoje galėsite laikyti visą su klientu susijusią informaciją (pavyzdžiui, elektroninius laiškus, pasiūlymus ir užsakymus).
  • Pasidalijimo informacija įrankis – galėsite pasidalyti visa dalykine informacija apie pardavimo galimybes su pardavimo komanda.

PARDAVIMO ir PRODUKTO STRATEGAMS

  • Informacijos apie klientų elgseną šaltinis – šis sprendimas galėtų pasitarnauti kaip pirminis informacijos, reikalingos suformuoti produktų ir/arba paslaugų paketą, šaltinis.
  • Grįžtamasis ryšys, susijęs su galimybės praradimu – pardavimo procesų palaikymo (CRM) sprendimas galėtų suteikti grįžtamąjį ryšį, susijusį su praradimo galimybe. Tai galėtų padėti tobulinti produktų ir/arba paslaugų paketą ir/arba pardavimo metodus.

RINKODAROS KOMANDAI

  • Informacija apie pardavimo galimybių formavimą – šis sprendimas leidžia saugoti informaciją apie pardavimo galimybių formavimą, pavyzdžiui, tai leis jums daryti turima informacija pagrįstas išvadas ir priimti geresnius sprendimus dėl atitinkamų artimiausio rinkodaros biudžeto analizių ar koreguoti dabartines darbo pastangas.

UŽ PRISTATYMĄ IR KLIENTŲ SKUNDŲ VALDYMĄ ATSAKINGIEMS SPECIALISTAMS

  • Informacijos ir dokumentų duomenų bazė – pardavimo procesų palaikymo (CRM) sprendimas gali pasitarnauti kaip lanksti ir lengvai prieinama informacijos bei dokumentų duomenų bazė (pavyzdžiui, pasiūlymų, užsakymų ir sutarčių įrašai). Taip pat yra galimybė priskirti pagrindinį pasiūlymą, užsakymą ar pardavimo sutartį registruojant darbo užsakymą ar projektą, kuomet yra naudojamasi užsakymų valdymo sprendimu.

Sprendimo nauda

  • 100 % ATSEKAMUMAS– bus atsekama viskas, kas yra susijęs su pardavimais.
  • 100 % APSAUGA– informacijos prieinamumas darbuotojams galimas griežtai tik pagal jiems priskirtas teises.
  • 60 % lengvesnis su pardavimais ir rinkodara susijusios DOKUMENTACIJOS VALDYMAS – viskas saugoma vienoje vietoje.
  • Geresnė KOKYBĖS KONTROLĖ – šis sprendimas yra puikus informacijos analizės įrankis.
  • Geresnis SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS – šio sprendimo pagalba galėsite priimti turima informacija pagrįstus sprendimus.

 

Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Supratau” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „DocLogix” Privatumo politikoje.