Užsakymų valdymo sprendimas

Yra plačiai žinoma, kad gamybos pramonėje, pagrindinė priežastis, kodėl dažniausiai projektai vėluoja – yra neefektyviai valdoma arba netvarkinga projektų dokumentacija, dėl ko įmonė praranda dideles pajamas. Kaip jūs galite išvengti tokių situacijų? Pasirinkite „DocLogix“ programinę įrangą – geriausią dokumentų, informacijos ir verslo procesų valdymo platformą Europoje.

„DocLogix“ užsakymų valdymo sprendimas susideda iš specializuoto projektų valdymo rinkinio, kuris gamybos procesams suteikia automatizavimą, lankstumą, skaidrumą. Sprendimas padeda geriau valdyti darbo procesus ir projektus, susikurti prioritetinių užduočių sąrašą, surinkti visus užsakymus ar su projektu susijusią dokumentaciją į vieną vietą. Taip pat suteikia galimybę  stebėti darbuotojų progresą bei rezultatus vienoje sistemoje.

Užsakymų valdymo sprendimas užtikrina tvarką įmonėje, sumažina kasdienes gamybos išlaidas ir didina produktyvumą.

Kodėl verta rinktis šį sprendimą?

„DocLogix“ užsakymų valdymo sprendimas geriausiai atitinka gamybinio sektoriaus bei smulkaus ir vidutinio dydžio įmonių poreikius, kurios teikia tiek „projektinio tipo“ paslaugas/produktus, ir/arba valandiniu įkainiu pagrįstas paslaugas. Pavyzdžiui šis sprendimas ypač naudingas maisto ar aviacijos pramonėms, kur reikalinga itin griežta ir skaidri darbo procesų ir procedūrų  veikla, kur bet kokia užsakymų vykdymo eigoje atsiradusi klaida gali sukelti didžiulius nuostolius ir žalą.

work-orders-management

Užsakymų valdymo sprendimo nauda klientams:

  • 100% ATSEKAMUMAS – galėsite stebėti visus procesus, vykstančius gamykloje.
  • 90% SUMAŽINSITE KLAIDŲ IR VĖLAVIMŲ RIZIKĄ – pagerinsite viduje vykstančių užduočių tęstinumo ir pasiruošimo procesus.
  • 80% DIDESNIS EFEKTYVUMAS NUSTATANT KLIŪTIS – visi užsakymai, projektai ir darbo procesai bus automatizuoti.
  • 70% SUMAŽINSITE ARCHYVAVIMO IŠLAIDAS – visi gamybos dokumentai (tokie kaip specifikacijos ir standartai, kokybės kontrolės įrašai, protokolai, partijos pakavimo įrašai, klientų informacija, atlikto darbo aprašymai, naudojamų medžiagų sąrašai ir pan.) bus saugomi skaitmeninėje formoje, sistemos viduje. Taip pat sistema užtikrins, kad visada naudositės tik naujausia dokumentų versija.
  • 40% GREITESNIS PLANINIŲ GAMYBOS UŽSAKYMŲ VYKDYMO LAIKAS – sistema automatiškai sukuria naują užduotį arba išsiunčia pranešimą atsakingiems asmenims, jei kažkas vyksta ne pagal numatytą planą. Todėl jūs galėsite savo produktą grečiau pristatyti rinkai tuo pačiu sumažinant išlaidas.
  • EFEKTYVESNIS DUOMENŲ RINKIMAS IR ANALIZĖ – automatizuoti darbo eigos procesai ir užduotys.
  • SPRENDIMŲ PRIĖMIMAS taps paprastesnis ir greitesnis, nes darbuotojai matys visus įmonėje vykstančius procesus vienoje sistemoje.

Funkcionalumai:

  • Užsakymų skaidymas į užduotis ir (arba) elementus.
  • Darbo užsakymų, projektų ar su užduotimi susijusių dokumentų valdymas (surinkimas, versijavimas, susipažinimas, saugojimas ir platinimas).
  • Techninių brėžinių tvarkymas.
  • Automatinis dokumento turinio (pagrindinės dalies) kūrimas, remiantis pridėtais metaduomenimis.
  • Rankinio dokumentų tvarkymo automatizavimas, įgyvendinant dokumentų judėjimo automatizavimą.
  • Interaktyvūs ir automatiniai profilaktiniai bei koreguojamieji priminimai/pranešimai.
  • Automatinis su gaminiu susijusių dokumentų surinkimas, siekiant juos pateikti klientui.
  • Automatinis siuntimo dokumentų kūrimas.
  • Dokumentų pristatymo klientui sekimas ir registravimas.
  • Patogus su projektu susijusių laiko sąnaudų sekimas ir registravimas.
  • Duomenų apie darbo paskyras/projekto darbo laiko biudžetą ir darbuotojų išteklius rinkimas ir analizė.

Sprendimas apima

  • Projektų dokumentacijos valdymas.
  • Su projektu susijusios dokumentacijos tvarkymas (automatinis dokumentų surinkimas, siuntimo dokumentų sukūrimas ir persiuntimas klientui, įrodymo, kad klientas gavo paketą, užregistravimas).
  • Laiko sąnaudų sekimas ir išlaidų registravimas.
  • Su gaminiu ir gamyba susijusių dokumentų (kokybės kontrolės/kokybės užtikrinimo) tvarkymas.

Kaip tai veikia?

  • UŽSAKYMŲ / PROJEKTŲ VALDYMAS. Sukurdamas procedūrų ir (arba) užduočių prioritetinius sąrašus bei pateikdamas bendrą gamybinio proceso vaizdą, užsakymų valdymo sprendimas jums leidžia dėmesį sutelkti į svarbiausias užduotis. Jeigu kuriate naują projektą ir pradedate įkelti su projektu susijusius dokumentus, sistema automatiškai sugeneruoja dokumentų atvaizdą. Taip pat, kai prasideda dokumentų judėjimas, sistema šiam darbui priskirtiems darbuotojams automatiškai el. paštu išsiunčia pranešimus. Ši funkcija panaikina visus su pareigomis ir atsakomybėmis susijusius dviprasmiškumus. Projekto vadovas ar kitas atsakingas asmuo gali stebėti proceso etapus. Jeigu sistema aptinka kokį nors pažeidimą ar vėlavimą, ji atsakingiems darbuotojams išsiunčia interaktyvų profilaktinį ir (arba) koreguojamąjį priminimą/pranešimą.
  • GAMYBINĖS DOKUMENTACIJOS TVARKYMAS. Naudodami užsakymo/projekto kortelę, turėsite patogią prieigą prie visų su darbo paskyra ar projektu susijusių įvairių tipų dokumentų. Taip galite sekti dalinai atliktų užduočių būseną ir rezultatus. Sistemoje laikomi visi su projektu susiję dokumentai (įvairios jų versijos, audito tyrimai (įrašai apie operacijų ir metaduomenų pasikeitimus), techniniai brėžiniai ir t. t.). Sistema taip pat užtikrina interaktyvią įvairių dokumentų su numatomomis įvykdymo datomis kontrolę. Taip galite išvengti brangiai kainuojančių prastovų ar to paties darbo atlikimo du kartus. Sistema taip pat leidžia lygiagrečią prieigą prie tų pačių dokumentų – tai vadovams suteikia galimybę kurti privilegijuotų naudotojų sąrašus. Šitai reiškia, kad prie tam tikros informacijos gali prieiti tik atsakingi grupės nariai.
  • TECHNINIŲ BRĖŽINIŲ TVARKYMAS. Savo vidinę duomenų bazę galėsite įrašyti ir papildyti visa metaduomenis turinčia konkretiems projektams skirta technine informacija. Prireikus techninį brėžinį galima panaudoti kitame projekte, jį nesunku surasti vos per kelias sekundes.
  • SU GAMINIU SUSIJUSIŲ DOKUMENTŲ TVARKYMAS. Sistema siūlo labai greitą ir patogų visų su projektu susijusių dokumentų (perdavimo dokumentų, gabenimo dokumentų, gaminio paso ir t. t.) pristatymo klientui būdą. Tai atliekama automatiškai sukuriant dokumentų, kurie turi būti išsiųsti klientui, paketą; be to, automatiškai sukuriamas siuntimo dokumentas (aprašantis, kas siunčiama). Kiekviename šakniniame dokumente (kuris yra paketo dalis) laikoma informacija apie jo siuntimo tikslą ir būseną. Todėl siuntėjas mato, ar jis nusiųstas, grąžintas, patvirtintas ar atmestas.
  • LAIKO SĄNAUDŲ SEKIMAS, PROJEKTO LAIKO BIUDŽETO IR DARBUOTOJŲ IŠTEKLIŲ PLANAVIMAS. Pamirškite tokius nesklandumus kaip darbų vėlavimas dėl neefektyvaus ir problemiško darbo laiko planavimo bei keblumus, susijusius su darbuotojo gebėjimų numatymu. Įvertinusi laikiną informaciją iš esamų darbo paskyrų ir lygindama ją su numatoma naujo projekto užbaigimo data, sistema automatiškai apskaičiuoja projekto trukmę. Be to, sprendimas sukuria patogią aplinką darbo laikui sekti ir registruoti.
  • LAIKO REGISTRAVIMAS. Visi darbuotojai ir (arba) darbininkai seka savo darbo valandas ir apie jas praneša savo vadovams. Vadovai taip pat gali tam tikru metu gauti informaciją apie projektui numatytą bendrą valandų skaičių, skirtą klientui, ir informaciją apie konkretų darbuotoją. Bendrų darbo išlaidų apskaičiavimas padės nustatyti, ar projektas bus pelningas ir ar įmonė gali imtis kito projekto su panašiais tikslais. Be to, informaciją apie projektui panaudotas išlaidas galima gauti bet kuriuo projekto įgyvendinimo momentu.

„DocLogix“ užsakymų valdymo sprendimą pasirinkę klientai, norėdami užtikrinti dar geresnį organizacijos valdymą, taip pat renkasi šiuos „DocLogix“ sprendimus:

Integracijos

„DocLogix“ užsakymų valdymo sprendimą galima įdiegti į bet kokią veikiančią sistemą, pavyzdžiui, buhalterinius arba su ERP susijusius procesus.

Atsiliepimas kliento, kuris naudojasi šiuo sprendimu

Triple D Bending Rokas Radziunas„Gamyboje net ir mažiausias vėlavimas gali kainuoti labai daug. Įmonė turi veikti tiksliai, kaip laikrodis. Dėl šios priežasties ir pasirinkome „DocLogix“ užsakymų valdymo sprendimą. Rezultate, mūsų įmonės veikla nuolatos gerėjo. Mes nebeturime problemų su naujais užsakymais ar projektais, padidėjo mūsų darbuotojų produktyvumas, pasiekėme geresnį atsekamumą, o mūsų duomenų rinkimo ir analizės procesai niekada nebuvo efektyvesni. Tuo metu, kai visi kalba apie automatizavimo vertę, mes ją jau išnaudojome mūsų naudai.
Rokas Radziunas, „Triple D Bending“ Procesų tobulinimo vadovas

 

 

 

Siekdami, kad naršymas mūsų interneto puslapiuose būtų kuo patogesnis, naudojame slapukus (angl. cookies). Paspaudę „Supratau” Jūs sutinkate su slapukų įrašymu. Daugiau apie slapukus ir kaip jų atsisakyti skaitykite „DocLogix” Privatumo politikoje.